Thermage

Thermage

הטיפול באמצעות ה- Thermage נחשב בעבר לאחד המכשירים היעילים ביותר להעלמת קמטים. קראי בהרחבה על הטיפול בטרמאז’, למי מיועד הטיפול? איך פועל המכשיר? כמה זמן אורך הטיפול ולכמה זמן מחזיק האפקט מעמד. המכשיר עדיין אינו מחליף טיפול מילוי קמטים אולם מי שחוששת ממזרקים וודאי תמצא בו נחמה וזאת למרות שקשה יחסית למצוא בישראל מרפאה או רופא שמשתמשים במכשיר למרות שהוא די נפוץ מעבר לים ובעיקר באירופה ובארה״ב.

המלצת המערכת

כאשר מתקיימת ״נפילת פנים״ ומעוניינים בשיפור המצב, ניתן לבחור מבין שתי אסכולות טיפול, האחת, הרמת פנים על ידי ניתוח והשניה, הזרקת חומרי מילוי, שימוש בחוטים או באמצעות שימוש במכשירים ש״מרימים״ את הפנים. התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו לאבחן ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם, עשו זאת עכשיו!

 


העלמת קמטים ללא ניתוח באמצעות מערכת Thermage

טרמאז’ הוא מכשיר בטיחותי הפועל באופן לא פולשני בטכנולוגיה של תדר רדיו. ה- Thermage משמש בהליכים אסתטיים ונושא תוצאות המניבות מראה טבעי וזאת על כל גוון עור אפשרי כאשר הטיפול במכשיר הוכח כאפקטיבי ביותר להעלמת קמטים ומהווה מעין מתיחת פנים ללא ניתוח. הטיפול בטרמאז’ מבוצע בפגישה אחת ובחדר טיפולים כאשר אין צורך באשפוז וכמובן אין צורך בחדר ניתוח שכן ההליך הקוסמטי אותו מבצעים באמצעות המערכת מוגדר ע”פ הוראות משרד הבריאות ככירורגיה זעירה. המכשיר מאושר לשימוש בישראל ועמד בהגבלות החמורות של מינהל התרופות והמזון האמריקאי.

 


כיצד עובד הטרמאז’?

באמצעות טכנולוגית גלי רדיו המחממת לעומק האזור המטופל ישנה השפעה על הידוק העור ועידוד האזור לייצור קולגן, השימוש במכשיר “מחליק” את האזור המטופל וגורם למראה רענן וצעיר. התוצאות משימוש במכשיר נראות לעין באופן מידי וכמו כן אפקט הטיפול נמשך ומתעצם ככל שעובר הזמן ולפי קצב ייצור ובניית הקולגן המחודש של הגוף האורכת כמה שבועות לאחר הטיפול. הידוק ומיצוק השרירים אורך כחודשיים ועד שישה חודשים מתום הטיפול אצל מרבית המטופלים במכשיר. התוצאות נשארות למשך שנים וזאת כתלות בפרמטרים אישיים של המתרפא.

 


פרט לאזור הפנים באלו עוד אזורים מומלץ להשתמש ב-Thermage?

השימוש במכשיר יעיל באזורי הגוף השונים בהם קמטים בעיניים, שפתיים, אזור הבטן, הזרועות, ירכיים וישבן. השימוש בטרמאז’ יכול לעזור באופן זמני גם להפחתת צלוליטיס. השימוש בטרמאז’ באזור הפנים, הבא להחליף או לדחות ניתוח מתיחת פנים (באמצעות סכין מנתחים) יעיל בטיפול בקמטים שבין האף לפה (יכול להחליף טיפול למילוי קמטים), לקמטוטים מעל השפה העליונה ומתחת לשפה התחתונה, מסביב לעיניים (מהווה תחליף לטיפול בוטוקס אולם ללא אותו אפקט שכן הבוטולינום נותן תוצאה שמאוד קשה להתעלם ממנה), לטיפול בשקיות מתחת לעיניים וטיפול בעיניים שקועות. טיפול קוסמטי באמצעות מערכת טרמאז’ יכול להחליף או לדחות גם ניתוח עפעפיים.

 


כמה זמן אורך הטיפול?

הטיפול במערכת בשונה ממכשירים אחרים בשוק המצריכים סדרה של טיפולים מצריך טיפול אחד בלבד ברוב המקרים כאשר אורכו של הטיפול הוא כ- 45 דקות בכל הקשור לאזור הפנים. כאשר מדובר על אזורים אחרים כמו בטן למשל הרי שהטיפול יכול להימשך עד שעה וחצי וזאת כתלות בגודל האזור המטופל ולכן הטיפול יכול להתאים גם ללקוחות בעלי לוחות זמנים צפופים.

 


האם קיים צורך בהכנות מיוחדות לפני ההליך?

הטיפול באמצעות טרמאז’ שונה מההליך הכירורגי ואינו מצריך בדיקות דם ובדיקות אחרות כמו למשל בדיקת א.ק.ג לה נדרש כל מועמד לניתוח מתיחת פנים. לא רק, לאחר הטיפול במכשיר אין פעולות מסויימות שצריך לנקוט כמו בהליכים כירורגיים למעט פעולות בסיסיות על העור כמו למשל מריחת קרם הגנה מפני שמש. החזרה לעבודה ולתפקוד יום יומי מתרחשת בסמוך לסיום הטיפול תופעות הלוואי שיכולות להיגרם לאחר הטיפול הם אדמומיות ונפיחות קלה שבדרך כלל חולפת כ- 24 שעות לאחר הטיפול.

 


כמה עולה העלמת קמטים באמצעות Thermage?

המחיר של טיפול באמצעות המכשיר נעה סביב ארבעת אלפים ש״ח וצפונה וזאת כתלות ברופא המטפל ובגודל האזור המטופל כאשר לא מדובר על אזור הפנים. אין הרבה מרפאות בישראל שמחזיקות כאמור את המכשיר גם מאחר והטרמאז’ יקר באופן יחסי וגם כיוון שיש היום מכשירים מתקדמים וחדשים הרבה יותר ממנו אשר נותנים אפקט מעולה בהם: מכשיר אולטרסאונד העובד בטכנולגיית הייפו, מכשיר הפרופאונד ומכשיר הקליר ליפט לדוגמא.