בוטוקס נגד כאברים ✔️ מידע והשוואת מחירים

בוטוקס נגד כאבים

בוטוקס היא תרופה יעילה נגד עשרות תופעות בעור ובגוף וניתן לטפל באמצעותה בקמטים בעיניים, קמטים במצח, תיקוני סימטריה בשפתיים, הזעת יתר, הקלה על כאבי פיסורה וכטיפול משלים במכשירי תדר רדיו, בעיות ערמונית, תופעות לוואי לאחר שבץ מוחי, מיגרנה, צלקות ועוד. במאמר זה נפרט כיצד מבוצע טיפול להקלה על כאבים כרוניים בשרירים, כמה עולה הזרקת בוטוקס להקלה על כאבים בצוואר? נדון ביעילות טיפולי בוטוקס בשילוב עם טיפולים פיזיותרפיים לטיפול נגד כאבים בשרירים ובפרט טיפול נגד כאבים בצוואר.

המלצת המערכת

הרבה רופאים משתמשים בבוטוקס שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הבוטוקס המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם בוטוקס מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


בוטוקס לכאבים בצוואר ובשרירים

אנשים בגיל מתקדם מרגישים כאבים ותופעות שליליות ובמיוחד כאבים באזור הצוואר. ישנם כאלו הסובלים גם מכאבים חזקים בפרקים ובשרירים שמתחילים להופיע עם הגיל. הרופאים הצליחו להבחין שנוסחת הבוטוקס שיעילה כנגד הליכי ההזדקנות - אנטי אייג’ינג (Anti Aging) ואשר הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות (הטיפול הקוסמטי הפופולארי בעולם) מתאימה גם להקלה על כאבים בשרירים כתוצאה מהגיל המתקדם ובהם כאבים בשרירים ובצוואר.

 


טיפול בוטוקס משולב בטיפולי פיזיותרפיה

כאשר משלבים טיפולי פיזיותרפיה יחד עם הזרקת בוטוקס, הטיפול יכול להוריד בצורה דרמתית את הכאבים בצוואר שמקורם בסימני הזמן ואינם כתוצאה ממחלה. תוצאות המחקרים שנערכו בקשר להזרקות בוטוקס להקלה על כאבים הוכיחו ברמת וודאות גבוה כי טיפולי בוטוקס בשילוב עם טיפולי פיזיותרפיה מקלים על כאבים בצוואר שנגרמים בצורה כרונית על ידי התכווצות השרירים. הממצאים מבוססים גם על מחקרים קודמים שהראו שזריקות יכולות להקל על כאבים שנגרמו בתנאים אחרים הקשורים לשרירים כמו התכווצויות שרירים ועוויתות. המחקרים גם מראים שמשך הזמן שהבוטוקס משפיע על הקלת הכאבים נע בין שלושה עד שישה חודשים וזאת בהתאם לחומרת הכאב והתופעה בה מטפלים.

 


איך הטיפול מתבצע, עלויות ותופעות לוואי

הזרקת בוטוקס להקלה על כאבים בשרירים ובצוואר צריכה להתבצע בישראל רק ע”י רופא (ישנן מדינות ברחבי העולם בהן גם אחיות מורשות לבצע הזרקות). ההזרקתה לכשעצמה לטיפול בכאבים מתבצעת באופן דומה לטיפולים אסתטיים, הרופא המטפל מסמן את הנקודות באזור אליו הוא מתכוון להזריק כדי להרפות שרירים “תפוסים” ומכווצים. ההזרקה קלה ומהירה ומתבצעת ע”י מחטים דקות וקצרות כך שהטיפול אינו כואב כלל, ההזרקה נמשכת מספר דקות לאחריה תוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה. טיפולים בשילוב עם פיזיוטרפיסט או כירופרקט אמורים “לשחרר” את המטופל סופית מהכאבים. מינון ההזרקה יקבע בהתאם לאזור המטופל. תופעות לוואי וסיבוכי בוטוקס עלולים להופיע אולם הם זניחים יחסית והטיפול נחשב לבטוח. עלות הטיפול תנוע סביב ה - 1500 ש”ח עד 3,000 ש”ח להקלת הכאב בשרירים ובהתאם לכמות החומר שתוזרק למטופל - מחיר סביר לכל הדעות בשביל לא להרגיש כאבים!