הזרקת קולגן בובי - כל המחירים 💰 כל המומחים❗️

הזרקת קולגן בובין

קולגן בובין הוא פרוטאין טבעי שנמצא בעור, בעצמות ובשרירים של הפרה. קולגן זה דומה במיוחד לקולגן האנושי אשר קיבל חיבוק גדול מהרבה אנשים בתעשיית היופי והאסתטיקה ואומץ לשימוש באופן יצירתי ורווחי לטיפול בקמטים, קווי עור, צלקות ושפתיים, כאשר הוא משמש כתחליף לקולגן אנושי. באופן טבעי גוף האדם מייצר קולגן, שהוא הפרוטאין אשר גורם לעור להיות מבריק ושומר על בהירותו ועל מצב מתוח. עם השנים ייצור הקולגן מתעכב, והתוצאות נראות לעין, יחד עם עוד גורמים סביבתיים שמשפיעים לרעה על מראה העור בפנים ועל השפתיים. טיפולים אסתטיים בפנים ובשפתיים ללא ניתוח כוללים גם הזרקת קולגן בובין המשמש כחומר מילוי יעיל ואפקטיבי.

המלצת המערכת

צריכים למלא קמט? זקוקים לעיבוי שפתיים או עיצוב לחיים? למרות שהנטייה הטבעית היא לחפש חומר מילוי קבוע הרי שהמלצתנו במקרים הללו היא להתרחק מחומרים קבועים כמו מאש ו״ללכת״ על חומרי מילוי בטוחים וטבעיים המבוססים על חומצה היאלורונית (רסטילן, ג׳ובידרם, סטילאג׳, טאוסיאל ועוד). התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו להתאים לכם חומר מילוי מושלם.

 


מקור הקולגן וסוגיו

הקולגן הוא טיפול קוסמטי להחלקת הקמטים, לעיבוי השפתיים ולהגבלת סימני ההזדקנות. ישנם שני סוגים של קולגן, הקולגן בובין שמקורו מן השור או הפרה והקולגן האנושי. את הקולגן האנושי מפיקים מעור אנושי ואת קולגן הבובין מטהרים מעור הפרה. הרופא יקבע איזה סוג טיפול יהיה המתאים ביותר, והמטופלים יכולים לצפות לאחד משלושת סוגי קולגן הבובין הנבחרים. זידרם 1 אשר נמצא בשימוש לתיקון של קווים עדינים ולצלקות בדרגה נמוכה, וחומר נוסף בשם זידרם 2 אשר מיועד לצלקות עמוקות וארוכות יותר.

זיפלאסט נמצא בשימוש בכדי להשיג תוצאות יותר ארוכות היכן שהעור ניזוק ולמילוי נפח ושפתיים. למרות שהתוצאות בדרך כלל משביעות רצון, הן אינן קבועות. בגלל שהקולגן בובין הוא פרוטאין, הוא נשאר בגוף תקופה מסוימת. בדרך כלל התוצאות מחזיקות בין שישה חודשים לשנה. כאשר מתפוגגת השפעת הקולגן אפשר לחזור על התהליך. למטופלים עם קמטים וצלקות או כאלו המעוניינים במילוי לחיים ושפתיים, הקולגן בובין יכול להיות הפתרון.

 


יתרונות של קולגן בובין

  • פשטות - הזרקות קולגן בובין אינן תהליך כירורגי, הן גם נמשכות בדרך כלל זמן קצר יחסית של כחצי שעה.
  • מחיר נמוך יחסית - מחיר הההזרקה של קולגן בובין נמוך יותר מחצי מהזרקת קולגן רגילה.
  • מראה צעיר - הקולגן בובין היא תמיסה מוכחת, זמנית, אשר נועדה לעכב תהליכים של הזדקנות, ליישר קמטי הבעה, להגדיר תחום שפתיים, לעיבוי השפתיים ולטשטוש צלקות אקנה.

 


תופעות לוואי

ישנן תופעות לוואי מינוריות החל בתגובות אלרגיות לאחר ההזרקה ולכן חשוב לבצע בדיקת אלרגיה לפני ההזרקה המלאה (הבדיקה נערכת כ - 24 שעות לפני שהטיפול מתבצע, מזריקים ברוב המקרים מעט חומר ביד כדי לראות האם מתפתחת אלרגיה). תופעות לוואי אחרות עלולות לכלול אדמומיות קלה באזור בו בוצעו ההזרקות ושטפי דם כתוצאה מההזרקה אשר נעלמות לאחר ימים בודדים וניתן להסוותם באמצעות איפור קל.