העלמת ורידים בולטים בלייזר ✔️ השוואת מחירים

העלמת ורידים בלייזר

טיפולים להעלמת ורידים בולטים ברגליים בעזרת אנרגיה חשמלית החלו כבר לפני למעלה משלושה עשורים. בעבר השתמשו בסיב חשמלי שהעבירו דרך הורידים הפגומים כדי לטפל בתופעה. על בסיס שיטה זו, פיתחו את שיטת הטיפול בלייזר. העלמת ורידים בלייזר הוא טיפול מודרני ויעיל יותר משיטות טיפול שונות להעלמת ורידים בולטים. פעולה מהירה ועדינה יותר, שאינה משאירה צלקות באמצעות מכשירי לייזר משוכללים מאפשרת חזרה מיידית לחיים סדירים.

המלצת המערכת

למרות שבקופות החולים השונות (כללית אסתטיקה, מכבי, לאומית ומאוחדת) מבצעים טיפולים להסרת ורידים, טכניקות הטיפול הן ברוב המקרים מיושנות וגם כואבות, הליכים הרבה פחות פולשניים כגון לייזר וגלי רדיו מבצעים רק באופן פרטי ואצל מומחי כלי דם, התייעצו עם המומחים שלנו, בחלק מהמקרים (בכפוף למצב המטופל), הטיפולים מבוצעים במימון מלא או חלקי של הקופה.

 


העלמת ורידים בלייזר - הלכה למעשה

העלמת ורידים בלייזר מבוצעת תחת הרדמה מקומית (באזור המטופל). מומחה כלי דם מחדיר באמצעות מזרק, סיב אופטי לתוך הוריד הפגום, באמצעות הפעלה של הלייזר מתחממת קרן הלייזר ומחממת את הסיב האופטי (האנרגיה הטרמית של מכשיר הלייזר סוגרת את הוריד לאורך כל הדרך), הפעולה הנ”ל גורמת לצריבת הוריד הפגום מבפנים וכך דפנותיו של הוריד נהרסות. העלמת ורידים בלייזר אורכת כ-45 דקות עד שעה.

 


התאוששות והחלמה לאחר העלמת ורידים בלייזר

לאחר הההליך להעלמת ורידים בולטים בלייזר, האיזור בו התבצע הניתוח נעטף בגרב אלסטית, ורק לאחר מספר ימים (ע”פ הנחיות הרופא המטפל) ניתן להסיר את התחבושת. המטופל משוחרר הביתה עוד באותו יום ויכול לחזור לפעילות יום יומית (חזרה לעבודה או פעילות יום-יומית תוך 12-24 שעות). יש להקפיד על פעילות ספורטיבית כגון: הליכה, אך יש להימנע מפעילות ספורטיבית מואצת. כשבוע מיום ההליך, אצל חלק מהמטופלים מורגשת רגישות מוגברת באזור המטופל, אך לאחר ההליך עצמו, המטופל לא אמור להרגיש כאבים רבים בכלל. התרופות שניתנות לאחר ניתוח להעלמת ורידים בולטים הן תרופות אנטיביוטיות ותרופות להקלת הכאבים (ע”פ הנחיית הרופא המטפל).

 


ביקורות, סיכויי ההצלחה, סיכונים ותופעות לוואי

כמה שבועות מיום הטיפול בורידים הבולטים בלייזר, נדרש המטופל לחזור למרפאה למספר מפגשים לצורך השלמה מלאה של הטיפול להעלמת הורידים. שיעורי ההצלחה של העלמת ורידים בלייזר הם כ-95-97 אחוז. הסיכונים הקיימים בהליך קטנים לעומת שיטות טיפול אחרות. כמעט ולא נשארות צלקות על העור, ורמת הסיכוי שהעצבים יפגעו קטנה מאוד. סיכונים נוספים שיכולים להיווצר בעקבות הלייזר הם דימומים וכתמים על העור, אך תופעות הלוואי הנ”ל חולפות במהרה.