העלמת ורידים בולטים במחט ✔️ השוואת מחירים

העלמת ורידים בולטים ע"י מחט

שיטת העלמת ורידים בולטים באמצעות מחט מבוצעת ברוב המקרים על מטופלים אשר סובלים מורידים בולטים גדולים או ורידים בינוניים עם אי ספיקה בספנות. הסרת ורידים באמצעות מחט הוא הליך קצר יחסית לשיטות הטיפול האחרות עם מינימום תופעות לוואי וסיבוכים המתבצע ע”י שליפת הורידים הפגומים באופן הבסיסי והפשוט ביותר ואשר אינו מצריך מכשירים יקרים אלא רק מיומנות גדולה של הרופא המטפל (חייב להיות רופא מומחה בכלי דם). ההליך מבוצע ע”י מחט איתה יוצרים את החור ובאמצעות וו איתו המומחה שולף את הוריד. בסוף הטיפול האזור “נסגר” ע”י מדבקות מיוחדות.

המלצת המערכת

למרות שבקופות החולים השונות (כללית אסתטיקה, מכבי, לאומית ומאוחדת) מבצעים טיפולים להסרת ורידים, טכניקות הטיפול הן ברוב המקרים מיושנות וגם כואבות, הליכים הרבה פחות פולשניים כגון לייזר וגלי רדיו מבצעים רק באופן פרטי ואצל מומחי כלי דם, התייעצו עם המומחים שלנו, בחלק מהמקרים (בכפוף למצב המטופל), הטיפולים מבוצעים במימון מלא או חלקי של הקופה.

 


מהלך הטיפול הלכה למעשה

אופן ביצוע ההליך להעלמת ורידים בולטים באמצעות חור מחט – הטיפול באמצעות חור מחט להוצאת ורידים בולטים מתבצע בהרדמה מקומית או כללית ואינו כרוך בכאב. הרופא יוצר חור קטן באמצעות מחט דקה מעל הוריד הפגום. דרך החור הרופא מכניס וו שבאמצעותו שולפים את הוריד הפגום. לאחר הוצאת הוריד סוגרים את החור שנוצר ע”י דבק מיוחד או מדבקות סטריליות.

שיעורי הצלחה – שיעורי ההצלחה בשיטת העלמת ורידים בולטים באמצעות חור מחט נעים בין 95% – 98% עם תוצאה אסטתית יפה.

תקופת החלמה – תקופת ההחלמה לאחר הטיפול באמצעות מחט מהירה מאוד (עד שבוע ימים).

סיכונים ותופעות לוואי – הסיכונים שמאפיינים שיטת טיפול זו הם שטף דם תת עורי אשר נספג תוך שבועיים. שיטות נוספות להעלמת ורידים בולטים