העלמת נימים בלייזר ✔️ השוואת מחירים

העלמת נימים בלייזר

הנימים הם כלי דם קטנים בגוף אשר מחוברים לורידים ולעורקים, כאשר נימים אלו מתרחבים במהירות רבה מידי, קירות הנימים עלולים להיקרע והדם עשוי לזלוג החוצה. מצב זה יקנה לעור מראה של רשת קווים בצבע ארגמן. רשת הקווים הזו איננה כואבת אולם הופעתה גורמת לעוגמת נפש רבה. זו גם הסיבה שטיפולי העלמת נימים בלייזר כה פופולאריים. נימים שבורים נגרמים כאשר העור דק מאוד או רגיש, כמו באזור הפנים למשל ובמיוחד באזורי הלחיים ובאף. אירועים כמו מים חמים, רוחות חזקות, כוויות שמש, לחץ או טראומה לפנים או תנאים אחרים כמו רוססאה עלולים לגרום לנימים שבורים, גם עור יבש נחשב לגורם סיכון להופעת נימים שבורים.

המלצת המערכת

למרות שניתן להסוות נימים, ההמלצה היא לא להתפשר ולעבור טיפולים מתקדמים בלייזר או בקרן אור. המחיר שתאלצו לשלם שווה כל שקל אולם מאוד חשוב שאת הטיפול תעברו אצל רופאים מומחים שמחזיקים מכשור איכותי. התייעצו עם המומחים שלנו, המתמחים בהעלמת נימים בפנים.

 


לייזר ונימים בולטים ונפוחים

משתמשים במכשירי לייזר לטיפול ממוקד על העור באזור בו מופיעים נימים שבורים. אנרגיית אור הלייזר מרוכזת על האזור הנגוע בנימים בולטים, נפוחים או שבורים. האנרגיה מועברת מהלייזר לנימים ונקלטת על ידי כלי הדם אשר גורמת לכלי הדם להיחסם. בגלל שכלי הדם אינו מעביר יותר דם, הוא נספג על ידי הגוף ובכך נעלם גם המראה של הנימים השבורים מהעור.

 


פעימות צבען הלייזר (Dye לייזר)

קיימים מכשירים רבים איתם מבצעים העלמת נימים בלייזר אולם מכשיר dye לייזר שנחשב למוביל מבינהם משתמש בצבען אורגני (“מגיע” בצורה של תמיסה נוזלית) ויתרונו הוא במספר אורכי הגל אותם הוא מייצר להעלמת נימים שבורים. פעימות צבען לייזר הוא הסוג השימושי ביותר המתאים להעלמת נימים שבורים בלייזר. הוא ידוע גם בשם קרן לייזר V המשמש לטיפולים בסוגים שונים של תנאי עור. פרט לטיפולי העלמת נימים בלייזר משתמשים בו להעלמת כתמי לידה, הסרת צלקות אקנה, כתמי יין פורט או ורידי עכביש. קרן הלייזר המשוגרת בהליך היא בטוחה ולא כואבת. אור הלייזר הורס את כלי הדם מתחת לעור ובאותו הזמן המכשיר מצנן את השכבה העליונה של העור למניעת כאבים.

 


לכמה טיפולי לייזר תידרשו ומהן תופעות הלוואי?

מספר הטיפולים להעלמת נימים בלייזר אינו אחיד והוא משתנה ותלוי בשטח והגודל של הנימים השבורים. רשת מסועפת של נימים תצריך מספר רב יותר של טיפולים ומנגד נימים קטנים יותר עשויים להעלם אפילו לאחר טיפול בודד. משך כל טיפול הוא כ- 30 דקות. תופעות לוואי אשר נגרמות כתוצאה מטיפול לייזר בנימים שבורים כוללים כאבים במשך הטיפול אשר בדרך כלל מתוארים כמו הצלפות של גומיות קטנות. המטופלים עלולים לחוות אדמומיות או נפיחויות לאחר העלמת נימים בלייזר וגם “הקרמה” באזור הטיפול.