העלמת נימים בפנים ב - 5 צעדים

העלמת נימים בפנים

כיצד להעלים נימים בפנים? ובכן ראשית חשוב שנבין מה מעלימים?! נימים שבורים הם פתילים דקים בצבע ורוד אדום אשר מתפתחים בעיקר על האף ובאזורי הלחיים. למרות שרוב רובם של הנימים באזור הפנים ונימים בכלל אינם מצביעים על בעיה רפואית, הרצון להעלים נימים בפנים אינו נדיר, להפך, יש ביקוש רב לטפל בתופעה ורובה ככולה נעוצה בסיבות אסתטיות. זה גם מה שמוביל לשאלה כיצד ניתן להפחית ולצמצם נימים בפנים, לרוע המזל האפשרויות לכך הן מוגבלות יחסית אולם השיטות איתן מבצעים העלמת נימים בפנים נחשבות ליעילות.

המלצת המערכת

למרות שניתן להסוות נימים בפנים ההמלצה היא לא להתפשר ולעבור טיפולים בלייזר או בקרן אור. המחיר שתאלצו לשלם שווה כל שקל אולם מאוד חשוב שאת הטיפול תעברו אצל רופאים מומחים שמחזיקים מכשור איכותי. התייעצו עם המומחים שלנו, המתמחים בהעלמת נימים בפנים.

 


העלמת נימים בפנים בחמישה צעדים

  1. שלב א’ – לשקול שימוש באיפור בכדי להסתיר קטעים בעיתיים בעור. למרות שבדרך זו לא מסירים את הנימים השבורים בפנים, האיפור יכול לצמצם את המראה שלהם. יש למצוא את הגוון המתאים ביותר לגוון העור שיביא לתוצאה מקסימאלית.
  2. שלב ב’ – לרכוש משחות או קרמים אשר מכילים ויטמין K, ויטמין זה נמצא בשימוש לטיפול טבעי ברוזסאה ובחבורות לאחר העלמת נימים בלייזר ובטיפולי לייזר אחרים. למעשה הוא יכול לעזור בטיפול בנימים מתחת לעין ומיטיב עם הרבה אנשים הסובלים מנימים שבורים בפנים.
  3. שלב ג’ – להתייעץ עם מומחה כלי דם לגבי טיפול אפשרי במחט חשמלית אלקטרוליזה. בתהליך זה, מחדירים מחט לכלי הדם ובעזרת זרם חשמלי המשוגר לנימים גורם להם להיסתם ולהיעלם.
  4. שלב ד’ – טיפול בלייזר להסרת נימים שבורים. לייזר וסקולארי המשגר פעימות אנרגיה אשר חודרות את העור והורסות את כלי הדם המסומנים, כאשר תופעת הלוואי היחידה היא אפשרות לכאב או חבורה, אך הם תופעות שחולפות. קראו עוד על העלמת נימים בלייזר
  5. שלב ה’ – טיפול בפעימת עוצמות אור או IPL בדומה ללייזר, מכשיר ה- IPL משגר פעימות של אנרגיה ישירות לאזור הטיפול המוגדר, אשר בשונה ללייזר אלו הן פעימות של אור. האור מחמם את כלי הדם, וחוסם את הנימים השבורים, ולאחר מכן הם נקלטים על ידי הגוף.