העלמת קמטים Triniti

העלמת קמטים Triniti

ניתוח מתיחת פנים היא אחת האפשרויות להשיב את המראה הצעיר בנוסף / במקום טיפולי בוטוקס הזרקות למילוי קמטים, פילינג ושימוש במכשירים אחרים בהם טרמאז’ שהם למעשה חלופות לסכין המנתחים. כפי שכבר ראינו וקראנו קיימים מספר פתרונות לטיפול בעור הפנים. מאמר זה ידון במכשיר הטריניטי המהווה אלטרנטיבה שאינה כירורגית לניתוח מתיחת פנים/הזרקות מילוי קמטים והחלקת קמטים בפנים באפשרויות שונות בהם טיפולי בוטוקס או בשימוש חומרי מילוי (פילרים).

המלצת המערכת

כאשר מתקיימת ״נפילת פנים״ ומעוניינים בשיפור המצב, ניתן לבחור מבין שתי אסכולות טיפול, האחת, הרמת פנים על ידי ניתוח והשניה, הזרקת חומרי מילוי או שימוש במכשירים ש״מרימים״ את הפנים. התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו לאבחן ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם, עשו זאת עכשיו!

 


הטכנולוגיה של מכשיר Triniti

הטריניטי הוא מכשיר המבוסס על טכנולוגיית סינרגיה אלקטרו אופטית (טכנולוגיית אלוס) מבית סינרון (יצרנית מכשירי לייזר ישראלית מהמובילות בעולם) המשלבת אנרגיה אופטית שמקורה בגלי אור בשילוב עם אנרגיה חשמלית המבוססת על תדרי רדיו (הנוצר באמצעות מעבר חשמל דרך מוליך).

 


כיצד מבוצע טיפול בטריניטי?

טיפול באמצעות הטריניטי הוא הליך לא כירורגי המבוצע בשלושה שלבים בחדר טיפולים (אין צורך באשפוז והטיפול אינו מבוצע בחדר ניתוח). את הטיפול מבצע רופא באמצעות שלוש ידיות שלכל אחת מהן תפקיד שונה, הטיפול נערך בשלושה מפגשים כאשר בכל אחד מהמפגשים, הרופא המטפל משתמש בידית אחרת לטיפול כאשר לכל ידית יעוד שונה המשלים תוכנית טיפול מלאה ואפקטיבית לחידוש עור הפנים ולמעיין מתיחת פנים ללא ניתוח. הידית הראשונה מטפלת בחידוש עור הפנים ע”י זרימה של אנרגיית תדר רדיו התורמת גם לשיפור מרקם העור. (ניתן להשתמש בטריניטי גם באזורים אחרים אולם השימוש בטריניטי מבוצע לרוב עבור עור הפנים). השנייה מגרה את האזור המטופל וגורמת להידוק של סיבי הקולגן מה שתורם להידוק עור הפנים כאשר ההליך מבוצע ע”י קרן אינפרא אדומה מחממת, החודרת עד לעומק של חמישה מילימטרים. השלישית תורמת לחידוש הקולגן ע”י מיקוד הקרן לאזור המטופל מה שגורם למראה חדש צעיר וחלק.

 


במה מטפל Triniti?

ראשית חשוב לציין כי הטיפול באמצעות המערכת יכול להתבצע על כל סוגי העור הן מבחינת גוון העור והן מבחינת סוג העור (דק, עבה, שמנוני…), עוד עובדה שכדאי לשים לב אליה היא שלמכשיר הטריניטי אישור מטעם מינהל התרופות והמזון האמריקאי (לא דבר של מה בכך). הטרינטי גורם לחידוש עור הפנים, תיקון צבע (פיגמנטציה) ועור פגום, העלמת קמטים וסימנים של הזדקנות בהם טיפול ברפיון עור הצוואר, באזורים שנמצאים מתחת לעיניים באזור המצח, בקפלים שבין האף לפה, כתמי גיל ועוד.