הצערת עור הפנים בלייזר ✔️ השוואת מחירים

הצערת עור הפנים בלייזר

התהליך הטבעי של ההזדקנות מקרין כמובן על כל הגוף אבל במיוחד על עור הפנים, סימני הגיל נותנים את אותותיהם מבלי לפסוח על אף אחד ואחת ועור הפנים הוא המקום הראשון להיפגע! העור הופך לחסר גמישות וברק שכל כך מאפיינת עור פנים צעיר, בנוסף, מתווספים להם קמטי הבעה הגורמים לנו להראות עייפים. גם הסביבה בה אנו חיים (שמש) תורמת משמעותית להזדקנות עור הפנים. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות כדי לגרום לחידוש / הצערת עור הפנים. פרט לשיטות מסורתיות שאומנם התפתחו במרוצת השנים בהם ביצוע פילינג כימי קיימות שיטות מתקדמות להצערת עור.

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות לחידוש והצערת עור הפנים ולמרות שלכל רופא יש את השיטה בה הוא מאמין ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על טיפולים מבוססים אור. המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם בעזרת מיטב הטכנולוגיה. עשו זאת עכשיו.

 


הצערת עור הפנים ע”י שימוש במכשירי לייזר

אחת מהשיטות המתקדמות להצערת פנים היא שימוש במגוון מכשירי לייזר מתקדמים. מכשיר לייזר פועל ע”י יצירת קרן אור ממוקדת ועוצמתית שנעה לכוון אחד. הלייזר מחליק קמטים, מעלים ומטשטש צלקות שנגרמו כתוצאה מאקנה וצלקות אחרות, עוזר בחיתוך רקמה, אוטם כלי דם ועוד. מערכות הלייזר החדישות הפכו מדויקות ביותר וממוקדות המשפרות בצורה טובה ביותר את תוצאות הטיפול ואת רמת הבטיחות הנדרשת, דבר שלא ניתן היה להשיג לפני כן ע”י השימוש במכשירים הישנים.

 


מהו עיצוב מחדש של עור הפנים?

שיפור פני העור ע”י לייזר בא לתקן פגמים קוסמטיים כמו קמטים, צלקות אקנה, התיישנות העור וכתמי שמש. זוהי פריצת הדרך האחרונה בתחום הצערת העור. השימוש בלייזר הינו כמו במטה של קסם כאשר כהרף עין הוא מעלים קמטים ותאי עור בלתי רצויים ובמקומם גדלים תאי עור רעננים וצעירים. היתרון הבלתי מעורער של הלייזר לעומת טכניקות מסורתיות לעיצוב מחדש של עור הפנים הוא שהטיפול אינו כרוך בניתוח חודרני ואינו מדמם, בטיפול הצערת עור הפנים בלייזר יש בקרה על עומק חדירת קרן הלייזר למשטח העור אשר מקנה רמת דיוק גבוהה ביותר ובטחון מרבי במיוחד באזורי טיפול רגישים ועדינים.

 


אילו תנאים יתאימו לטיפול של חידוש עור הפנים בלייזר?

הצערת עור הפנים בלייזר תבוצע במרפאה ולרוב ע”י דרמטולוג (רופא עור), להלן פרוצדורות בהן משתמשים במכשיר הלייזר:

  • להעלים קווי עור עדינים וקמטים בפנים
  • להחליק ולמתוח עור עפעפיים
  • שיפור קמטים מתחת לעיניים
  • יישור קמטים בין הגבות
  • הסרת כתמים בפנים וגווני צבע לאחידות פני העור
  • שיפור ויישור צלקות
  • תיקון כתמי עישון וקמטים מעל השפה העליונה כתחליף למילוי קמטים
  • שיפור גוון ומרקם העור

 


כיצד עובד הלייזר?

הלייזר רב העוצמה earbuum YAG למשל, מייצר גל אורך אנרגטי שחודר ברכות אל תוך העור ונספג בקלות על ידי המים (מרכיב מרכזי בתאי הרקמות) אשר מפזר את גלי החום של אור קרן הלייזר. האפיון המיוחד הזה מאפשר למנתח להסיר שכבות של רקמות העור בצורה מדויקת עם נזק מינימאלי לסביבה הקרובה. ה – YAG לייזר משמש ברוב המקרים לעיצוב מחדש של עור הפנים למטופלים בעלי עור פנים עם קמטים קלים, צלקות קטנות, צבע עור בעייתי וכתמי עור. להצערת עור הפנים ע”י מכשיר הלייזר הנ”ל יש יתרון משמעותי בזה שהוא מונע אדמומיות העור וכמעט ללא תופעות לוואי רציניות והחלמתו מהירה ביחס לטכניקות לייזר אחרות ובדומה לפילינג לייזר ע”י פרקסל לייזר.

 


כיצד עובד הלייזר מבלי לגרום לפציעת העור?

שלא כמו טכניקות לייזר שמחממות את המקום ומורידות שכבת עור עליונה (ראה למשל שיטת דרמבריישן) הלייזר העל-פציעתי עובד מתחת לשכת העור, הגישה החדשנית הזו מאיצה את ייצור הקולגן ומהדקת את שכבת העור התחתונה, משפרת את גוון העור ומסירה קווים דקים ונזקי עור קלים עד בינוניים. המטופל נהנה מתופעות לוואי מועטות ומהחלמה מהירה (למעשה ללא זמן החלמה).

 


מה ניתן לצפות במשך ואחרי הצערת עור בלייזר מסוג earbuum YAG?

אי נוחות הוא דבר שולי במשך התהליך, תרופות לשיכוך כאבים ניתנות ומוכנות מראש, האזור המטופל נמצא בדרך כלל במצב רטוב עם משחות או תחבושות למשך הימים הראשונים. לאחר הטיפול העור בדרך כלל נשאר אדמדם או ורוד למשך מספר ימים. האזור המטופל חייב להיות מוגן מפני השמש ולאחר ההחלמה יש להשתמש בקרם נגד קרינת השמש. ישנם מקרים שהצבע הורוד נשאר עד מספר חודשים. אפשר להשתמש באיפור כבר לאחר 7 – 14 ימים.

 


האם קיימות תופעות לוואי או סיבוכים?

בכל שנה מתבצעים בהצלחה אלפי פרוצדורות בעולם וגם בישראל לעיצוב מחדש והצערת עור הפנים, סיבוכים רציניים הם מאוד נדירים והסיכון לדלקת הוא נמוך ביותר. ישנו סיכון מסוים של אובדן פיגמנטים במיוחד אם משתמשים בלייזר CO2 בחידוש והצערת עור הפנים, תופעות לוואי בשכיחות נמוכה יכולות לכלול התקרשות של קליפה על העור, נפיחות מסוימת, אדמומיות או השחמה או אובדן הצבע באזור הטיפול.

 


מהן המגבלות של טיפול הצערת עור הפנים בלייזר?

עיצוב פנים / הצערת עור הפנים / חידוש עור פנים בלייזר אינו בא כתחליף לניתוח מתיחת פנים ואינו מסיר עור בכמות גדולה אך ע”י מתיחת עור רפה הלייזר משפר קמטים וגורם לעור חלק. הלייזר גם בא כתחליף לניתוחים מסוג זה שמתבצעים בשיטה הישנה ואפשר גם לשלב אותו בטיפול מורכב עם טיפולים אסתטיים אחרים כמו ניתוחי עפעפיים או שאיבת שומן מהפנים והצוואר.