הרמת גבות בוטוקס ✔️ השוואת מחירים

הרמת גבות בבוטוקס

רבים אולי אינם יודעים אולם הזרקת בוטוקס פרט לשימושיה הנפוצים להחלקת הקמטים בפנים ובצוואר ולטיפולים נגד זיעה יכולה גם למנוע ניתוח הרמת גבות. הרמת הגבות בעזרת בוטוקס תגרום להרמה ופתיחת העין מה שיגרום למראה הפנים להיראות ״פרשי״ וצעיר וזאת מבלי שיבחינו מה בדיוק עשיתם וזה כל היופי. במהלך השנים, הגבות ״צונחות״ ממקומן כתוצאה מאובדן גמישות העור באזור הגבות עקב ייצור מוגבל של אלסטין וקולגן, גם גרביטציה משפיעה לרעה על הגבות, היום כבר לא צריך להשלים עם המראה העייף וניתן לבצע את ההליך ללא כל ניתוח בפרוצדורה קצרה במיוחד. קראו על הרמת גבות באמצעות בוטוקס, יתרונות וחסרונות השיטה, למי זה מתאים וגם אתם אולי תימנעו מסכין המנתחים (לפחות לכמה שנים).

שימו לב

הרבה רופאים מזריקים בוטוקס שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הבוטוקס המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם בוטוקס מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


סידור גבות

כמו שידוע וודאי לכולכן לגבות יש חלק בלתי מבוטל במראה הכללי של הפנים, נשים רבות משקיעות זמן רב וכספים כדי לסדר ולעצב גבות, ישנה תעשיה שלמה הסובבת סביב הטיפול בגבות, בעיקר בחו”ל במדינות המפותחות, ניתן למצוא בכל קרן רחוב מכון יופי המטפל בגבות שכן הטבע לא מתנהג כלפי כל אדם בצורה זהה!

 


הרמת הגבות של המפורסמים

מפורסמים ומפורסמות בעיקר מעבר לים דואגים תמיד לטפח את הגבות בין עם ע”י עיצוב המאפשר הקניית סימטריה לגבות לא סימטריות בטכניקות שונות כמו הארכה, מריטה, יישור במגוון אופנים בהם שירטוט גבות ע”י איפור, איפור קבוע של הגבות או באמצעות שעווה. עיצוב גבות וסידורן נעשה מכיוון שהגבות משמשות לסוג של מסגרת לעין התורמת למראה הפנים הכללי וגם מצביעה על רמת האסתטיקה והטיפוח של האדם שנמצא מולנו. פרט לשיטות הקונבנציונליות המוכרות לכולכן וודאי שתמחו לדעת שישנה אופציה נוספת שיכולה להתבצע כטיפול משלים לעיצוב הגבות בשיטות השונות והיא ע”י הזרקת בוטוקס.

 


הרמת גבות ע”י בוטוקס

לאחר שיישמתן את כל השיטות לעיצוב ושירטוט הגבות ישנה בעיה שעדיין מפריעה וגורמת לרבות מכן לחפש פתרון לנפילת הגבה או לצניחתה. כמו שכולנו כבר יודעים, באמצעות סכין המנתחים ניתן היום לתקן כמעט כל פגם או בעיה אסתטית וגם הרמת גבות יכולה להתבצע באופן הזה, אולם הפתרון אינו מתאים לכל אחת ואחד, הרמת גבות יכולה היום להתבצע בנקל וזאת מבלי להיכנס אל חדר הניתוחים באמצעות הזרקת בוטוקס. הזרקת בוטוקס מוכרת לרובנו כטיפול יעיל להעלמת קמטים, טיפול בהזעת יתר, תיקון סימטריה, מיגרנות ועכשיו גם להרמת גבות.

 


כיצד מבוצעת הרמת גבות בבוטוקס?

ובכן, ישנה טכניקה המיושמת אצל חלק מהרופאים המטפלים שנקראת “עורב”, הרופא המטפל מזריק כעשר יחידות בוטוקס בכל נקודת הזרקה סביב אזור העיניים (קמטי המניפה) ישנם רופאים המסמנים את הנקודות בפנים בטוש ויש כאלו שמבצעים זאת ללא סימון כך שהחומר המוזרק מחליש את השרירים באזור וגורם לאפקט של העלאת הגבות (כשלושה עד חמישה מילימטרים), מה שגורם לפתיחת העין ומקנה למטופל מראה טבעי, צעיר ורענן. כמובן שהטיפול חייב להיות מבוצע בידיים מיומנות שכן אזור זה רגיש לטיפול והזרקה לא נכונה יכולה לגרום להבעה קפואה ולא טבעית.

 


מי מתאים ומהם היתרונות בהליך?

הרמת גבות בבוטוקס מתאימה לכל אדם שחש בצניחה/נפילה מתונה של הגבה או העפעף, מועמדים לטיפול בבוטוקס לא יכולים להיות כאלו שהגבות שלהן צנחו לחלוטין או כאלו הסובלים מעור עודף באזור העיניים. מצבים כמו אלו שתוארו יכולים לבוא לידי פיתרון או ע”י ניתוח עפעפיים או באמצעות ניתוח הרמת גבות. לרוב, המטופלים הם מעל לגיל ארבעים וחמש והשינוי המושג באמצעות בוטוקס נותן מענה מצוין לפרק זמן של כ- 6 חודשים. אחד היתרונות הבולטים של הזרקת בוטוקס להרמת גבות הוא עצם הטיפול הפשוט והמהיר ללא סיבוכים ותופעות לוואי משמעותיות פרט לאלו הידועות בהעלמת קמטים הבאות לידי ביטוי באדמומיות לאחר ההזרקה ונפיחות קלה החולפת כמה שעות לאחר ההליך.