זריקות קסיאומין ✔️ השוואת מחירים

החלקת קמטים בזריקות Xeomin

Xeomin קסיאומין הוא המוצר המתקדם ביותר ברשימה של הרעלנים מסוג A המיועדים להזרקה המשמשים כתחליף יעיל להזרקת הבוטולינום. משתמשים בהזרקת החומר קסיאומין המופק בדיוק מאותה בקטריה איתה מפיקים בוטוקס או דיספורט (רעלן מסוג A) לטיפולים במבוגרים עם תזוזת עצבים לא סדירה באזור הצוואר. תופעה זו (תזוזת עצבים שאינה סדירה בצוואר) מאופיינת בכאבים חזקים באזור הצוואר ותנועות לא רצוניות של מצמוצים או טיקים בעפעפיים. שימוש בזריקות Xeomin מיועד גם לטיפול בקווי פנים, פנים זועפות, רגלי עורב (אזור הצדדים של העיניים) וקמטים באזור הפנים בדומה לטיפולים אותם מבצעים באמצעות בוטוקס או דיספורט.

המלצת המערכת

הרבה רופאים משתמשים בבוטולינום (בוטוקס, דיספורט או קסיאומין) שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הקסיאומין המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם קסיאומין מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


בוטוקס ודיספורט מול קסיאומין

כל הרעלנים הללו למעשה דומים מאוד, אולם ישנם מספר אלמנטים שבכל זאת שונים. השוני החשוב והמשמעותי יותר הוא לרופא שמבצע את הזרקת הקסיאומין יותר מאשר למטופל. למשל ה-Xeomin הוא היחיד מבין השלושה שאינו מצריך שמירה על החומר בקירור, עובדה אשר מקלה על הפצת הקסיאומין ושמירה על טריות החומר טרם ביצוע הטיפול. ה- Xeomin הוא גם “נקי” כלומר שאין בו תוספות אלא רעלן מסוג A, משמעות הדבר היא פחות סיכון של דחייה כנגד החומר המוזרק לעומת רעלנים אחרים מסוג זה. הגוף באופן טבעי דוחה גופים זרים פולשים ומתקיף אותם. באופן תיאורטי, הגוף הדוחה את החומר מונע מהרעלנים לבצע את פעולתם ולכן אחוז כישלונות הטיפול בקסאומין נמוך ביותר. ההשפעה המלאה של Xeomin באה לידי ביטוי לאחר כשבוע עד עשרה ימים בדומה להזרקת בוטוקס או דיספורט כאשר התוצאות נשמרות בין שלושה לשישה חודשים - אותה תוצאה כמו בזריקות בוטוקס / דיספורט.

 


סיכונים בהזרקת Xeomin

כל התכשירים מהסוג הנ”ל חייבים להכיל הוראות ואזהרות באריזה. ה- Xeomin אינו יוצא מהכלל. ישנו סיכון אשר משותף לכל הרעלנים שיכול להשתרע מהמקום בו הם מוזרקים, לכל חלקי הגוף ולגרום לנפיחויות ובעיות נשימה. הדבר קרה בעבר אצל ילדים לאחר הזרקת בוטוקס ללא תווית כנגד שיתוק מוחי, אך תופעות מסוג זה לא נרשמו אצל המשתמשים להם הזריקו רעלנים לצרכים אסתטיים בהם העלמת קמטים והזעת יתר. סיכונים אחרים יכולים להיות דימום וחבורות באזור ההזרקה ותגובות אלרגיות כמו גירוד, נפיחות וכדומה אותם ניתן להסוות ע”י איפור. כאשר משתמשים ב- Xeomin כנגד טיקים בצוואר תופעות הלוואי כוללות כאבים בצוואר וחולשה בשרירים, כאבים באזור ההזרקה ובשרירי העצמות. כאשר הטיפול הוא במצמוצים לא רצוניים תופעות הלוואי הנפוצות הם שקיעת העפעפיים, עיניים יבשות, פה יבש, שילשולים, כאבי ראש, קוצר נשימה ודלקות במערכת הנשימה העליונה.

 


כמה עולה הזרקת קסיאומין?

בדומה לטיפולי בוטוקס או דיספורט עלות הטיפול תלויה באזורים בהם מבצעים את ההזרקה ובכמות החומר המוזרקת, כמובן איכות הרופא המטפל ופרמטרים אחרים המועמסים על הטיפול, מאחר ועלות החומר זהה פחות או יותר לבוטוקס / דיספורט, עלות הטיפול בקסאומין זהה לטיפולי בוטוקס או דיספורט ונאמדת בכ - 500 עד 600 ש״ח לאזור טיפול (כל המצח או הקמט שבין הגבות או הצדעות שמכונות צידי העיניים). כל שלושת איזורי הטיפול יתומחרו בכ - 1,200 עד 1,400 ש״ח.