חומצה היאלורונית לשפתיים ✔️ השוואת מחירים

חומצה היאלורונית לשפתיים

מילוי שפתיים הוא אחד התהליכים הקוסמטיים המבוקשים ביותר בענף האסתטיקה. בשונה מהבעבר הלא רחוק, יותר ויותר נשים מבקשות להשיג שפתיים טבעיות והומוגניות מאשר את אותם שפתיים מדושנות ועסיסיות עם מראה בומבסטי ונפוח. מכאן גם נובע הצורך להתחשב ביחסיות הווֹלוּמֶטְרִית (שקשורה לנפח) של כל אדם. אפשר להגיד שעדיין קיימת נטייה לשפה עבה ועסיסית אך תוך כדי שמירה על מידה ויחס עם המראה הטבעי. יתכן ובעבר עיבוי שפתיים התבצע בצורה פחות מסודרת, אך כיום עם שכלול השיטות קל יותר להגיע לטבעיות תוך שימוש בחומצה היאלורונית למילוי שפתיים עם שמירה קפדנית על יחסיות, מידה ופרופורציה. הנטייה היא יותר למלא שפתיים אשר מגיבות היטב לטכניקה זו ונשארות טבעיות. שפתיים שבורות עד לשיניים אינן מגיבות לסוג זה של מילוי ועדיף לבצע פעולה המכונה lip-lift ולא מילוי.

המלצת המערכת

למרות שעיבוי שפתיים קבוע נשמע על פניו מצוין, המציאות הוכיחה כי חומרי המילוי הקבועים בהם סיליקון אינם שווים את נטילת הסיכון שבהזרקתם שכן הם עלולים להרוס לכן את השפתיים. ההמלצה היא ״ללכת״ על חומרי מילוי בטוחים, שמעצבים שפתיים בשרניות ללא סיבוכים ותופעות לוואי. התייעצו עם המומחים שלנו והתנסו רק עם חומר מילוי זמני.

 


חומצה היאלורונית לשפתיים

כאשר מדברים על חומצה היאלורונית מתכוונים למוצר מושלם ויעיל לטיפולים במגוון רחב מאוד של בעיות וליקויים שקיימים ברפואה האסתטית המסורתית. למרות שרוב המוצרים של החומצה ההיאלורונית מתאימים לטיפולים בקמטים ולשפתיים, קיימים גם מוצרים כנגד קמטים של חומצה היאלורונית שבגלל המאפיינים שלהם הם אינם מתאימים כדי להרים, לצדד או לתת נפח, ולכן יש להשתמש בחומרי מילוי אשר מיועדים במיוחד לשם כך שמחזיקים מעמד לאחר ההזרקה ובעלי צפיפות גבוהה.

השפתיים כמו העיניים הם נדבך חשוב וחיוני בהבעת הפנים, לשמור עליהן בקפדנות, למנוע ולתקן את ההשפעה של חלוף השנים הם דבר יסודי בשמירה על פנים נעימות, מושכות ונאות. שפתיים עסיסיות וחושניות, ונתינת נפח לשפתיים שאינם כאלו מלידה זוהי שאיפה שהרבה אנשים רוצים להגשים. אחת הצורות בכדי להגיע לנפח או לשקם נפח אשר אבד עם הגיל, הוא חלחול חומצה היאלורונית שתביא להגדלת הנפח, מיצוק וצידוד עם תיחום של ההיקפים עם תוצאה טבעית בולטת ונראית לעין.

 


מדוע חומצה היאלורונית?

כיום החומר העיקרי למילוי השפתיים הוא חומצה היאלורונית המעובדת לרמות שונות של צפיפות לטיפולים מסוגים שונים, החל מחומר מילוי לפנים ועד לחומר לעיבוי שפתיים. הנטייה היא להשתמש במילוי החומצה ההיאלורונית שהוא חומר טבעי שנספג בגוף ושנמצא יעיל וגורם לתיקון שפתיים מאוד טבעי. התהליך מבוסס על שיפור המראה הכללי של השפתיים על ידי הזרקת החומר שנספג בגוף עם השפעה זמנית שנותנת תוצאות מדהימות. הטיפול בחומצה ההיאלורונית שמלבד השגת תוצאה אסתטית נאה היא גם גורמת למראה בריא שבו השפתיים נשמרות לחות ומוגנות, והשימוש בחומר שאינו מן החי, לא מייצר אלרגיות או תגובות של האורגניזם, וכמו שהמוצר שמוזרק זהה לחומצה ההיאלורונית שנמצאת בגוף, האורגניזם רואה בה חלק ואינו יוצר דחייה כלשהיא. יתרון נוסף הוא הזמניות של התוצאה אשר נספג לאט בגוף ואינו יוצר “אפקט של משקעים”.

 


למי זה מתאים?

באופן מעשי, חומצה היאלורונית למילוי שפתיים היא תחליף לניתוח כירורגי שעיקרו שיקום המרכיבים של העור אשר אבדו לו במשך השנים. על ידי חלחול של חומרי מילוי כמו החומצה ההיאלורונית, אפשר להסוות את הזדקנות העור והשפתיים באופן פשוט תוך הקניית מראה מקסים על ידי תיקונים של פגמים קלים. החומר הוא ביו-קומפיבלי עם האורגניזם ומיוצב כימית ופיזית (אינו משתנה עם הזמן), אינו מורגש במגע מה שמאפשר מראה טבעי וקבוע. טכניקת המילוי של החומצה ההיאלורונית מומלצת לכאלו שרוצים לעבות את השפתיים וההקרנה שלהן, לשפר את הגדרת קשת קופידון, להרים את התחומים שנטו מטה יתר על המידה, לשפר את הקמטים מהשפה העליונה, ובנוסף גם קמטים בין הגבות מבלי לשנות את הבעת הפנים ולשפר את איכות העור.