טיפולי פלזמה לעור ✔️ השוואת מחירים

טיפולי פלזמה לעור

שיטת PRP שידועה גם בשם “טיפול ערפד”, התפרסמה בעקבות דוגמניות וכוכבות טלוויזיה שאימצו אותה לחידוש הנעורים של עור הפנים. כעת, ההצלחה הזאת מוצעת לקהל הרחב גם בישראל ע״י רופאים ומרפאות מומחים לאסתטיקה. טיפול פלזמה לעור היא שיטת טיפול חדשנית להצערת עור, העושה שימוש במשאבים הטבעיים של הגוף, הגיעה בשנים האחרונות גם לישראל לאחר שרשמה הצלחה מחוף לחוף בארה”ב. מדובר בחידוש הנעורים של עור הפנים ללא תרופות או חומרים כימיים כלשהם. השימוש בשיטה גורם לטשטוש הקמטים בפנים, בצוואר, בגב כף היד ועוד. רוצים לדעת עוד? כך זה עובד.

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות לחידוש והצערת העור ולמרות שלכל רופא יש את ה- ״אני מאמין שלו״, ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על טיפולי פלזמה לעור. המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם היטב. עשו זאת עכשיו.

 


כיצד זה מבוצע?

טיפול פלזמה לעור, או בשמו המדעי PRP, עושה שימוש במנגנונים הטבעיים של הגוף לחידוש תאי העור והשגת שיפור משמעותי במראה החיצוני – ללא חומרים כימיים, ללא ניתוח, ללא כאבים ועם תוצאות מוכחות. ההליך כולל שאיבת כמות קטנה של דם, כמו בבדיקת דם רגילה. בטכנולוגיה מתקדמת מופרדים מתוך הדם התאים האחראים לחידוש רקמות העור. תאים אלו מכילים פלסמה מועשרת בטסיות (Platelet Rich Plasma) – מרכיב הדם המשתתף באופן פעיל בתהליך הריפוי הטבעי בגופנו, כאשר אנו נפצעים.

 


מה עושים טיפולי הפלזמה לעור?

בשיטת PRP החדשנית, רותמים למעשה את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף לטובת חידוש העור: בתהליך קצר, הנמשך דקות ספורות, מוזרקים תאי דם אלו בחזרה לעור, למקום בו מעוניינים לטפל. את התוצאות רואים בתוך זמן קצר. לאחר שהפלסמה העשירה בטסיות מוזרקת לעור הפנים, תאי הריפוי שבה מעודדים את צמיחת השכבות התת עוריות, מסייעים ליצירת קולגן חדש ומחדשים את העור. מעבר לתוצאה האסתטית המשמעותית, לשיטה יתרונות רבים: שימוש במרכיב טבעי של גופנו הוא בריא לחלוטין ובא לידי ביטוי בזמן החלמה קצר, ללא תגובות אלרגיות או תופעות לוואי, ובאפקט ארוך טווח (שנה לפחות) המצטבר לאחר כל טיפול. מכיוון שזהו טיפול טבעי, ניתן לבצעו בכל סוג עור וצבע עור ללא מגבלה. שיטת ה- PRP היא שיטה רפואית מוכחת, העושה נפלאות בתחומי הכירורגיה, האורתופדיה ורפואת השיניים. הבשורה החדשה היא שגם ברפואה האסתטית זה עובד, ועובד מצוין.