טיפול להעלמת ורידים ✔️ השוואת מחירים

טיפול להעלמת ורידים

טיפול להעלמת ורידים ע”י הזרקות מוכר ברפואה למעלה מ – 100 שנים. הקצף הוא חומר רפואי מיוחד שמוזרק לתוך הוריד הפגום. ניתן לבצע הזרקת קצף גם עבור העלמת נימים וורידי עכביש. טיפול להעלמת ורידים בקצף, בדומה לכל טיפול שמטרתו העלמת ורידים או נימים דורש מיומנות רבה, מי שאמון באופן בלעדי על סוג הטיפולים הנ”ל הוא מומחה לכלי דם.

המלצת המערכת

למרות שבקופות החולים השונות (כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת) מבצעים טיפולים להסרת ורידים, טכניקות הטיפול הן ברוב המקרים מיושנות וגם כואבות, הליכים הרבה פחות פולשניים כגון לייזר וגלי רדיו מבצעים רק באופן פרטי ואצל מומחי כלי דם, התייעצו עם המומחים שלנו, בחלק מהמקרים (בכפוף למצב המטופל), הטיפולים מבוצעים במימון מלא או חלקי של הקופה.

 


מידע נוסף על ההליך

לפני הטיפול – לפני הטיפול בהזרקות קצף לורידים פגומים עוברים בדיקת דופלר ורידים. בדיקת דופלר ורידים מתבצעת ע”י מכשיר אולטרה סאונד שמסוגל לבדוק את מהירות זרימת הדם. בדיקת דופלר ורידים מאפשרת לזהות את הוריד הפגום ולהזריק לתוכו את החומר בהזרקה וללא ניתוח לכן גם השיטה מכונה לעיתים העלמת ורידים ללא ניתוח. טיפול להעלמת ורידים בולטים בהזרקת קצף יכול להתאים לכל סוגי הורידים.

כיצד מבוצע טיפול להעלמת ורידים בהזרקת קצף – הטיפול בהזרקת קצף מבוצע ללא הרדמה. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר אולטרה סאונד המאפשר למקם במדויק את הוריד הפגום. לאחר שהרופא מזהה את הוריד הפגום הוא מזריק לתוך הוריד את החומר המוקצף וזאת בלי סיכון לפגיעה בכלי דם אחרים. השימוש בקצף ממלא את הוריד הפגום ולמשך מס’ שניות הדם אינו יכול לזרום דרכו. החומר הפעיל פוגע בדופן הוריד ו”הורס” אותו בסופו של ההליך לחלוטין.

יתרונות וחסרונות הטיפול – טיפול להעלמת ורידים בקצף הוא חלופה מצויינת לניתוח, זה גם יתרונו הגדול, אין צורך בהרדמה, החזרה לפעילות יום יומית היא באופן מידי, ההליך מבוצע ללא חתכים וללא כאבים. החיסרון בשיטה הוא שבמקרים מסויימים היא מצריכה 3-5 טיפולים בתדירות של כחודש עד שישה שבועות בין טיפול לטיפול. חיסרון נוסף בטיפול הוא שיש כ – 20% סיכוי לפתיחת הוריד מחדש כשנה ממועד הטיפול.

לאחר טיפול להעלמת ורידים – לאחר הטיפול בהזרקת חומר קצף לורידים פגומים צריך לחבוש גרביים אלסטיות ואפשר לחזור לפעילות שגרתית באופן מידי.