מזותרפיה ללא מחטים ✔️ השוואת מחירים

מזותרפיה ללא מחטים

טיפולי מזותרפיה ללא מחטים וללא דיקור באים להשיג את אותה מטרה של מזותרפיה בהזרקה, אך בדרכים המעודדות חדירת המרכיבים הפעילים כאשר הם נמרחים על העור באזור הבעייתי דרך שכבות המחסומים המגנים על פני העור כאשר וזאת ע”י הפעלת זרם חשמלי מתון המניע את המרכיבים אל בין תאי העור. חלופה זו ללא כאבים היא ברת קיימא לטיפולי מזותרפיה מסורתית של דיקור באמצעות מחטים (מזו רולר, זריקות או באמצעות אקדח מיוחד).

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות לחידוש והצערת העור ולמרות שלכל רופא יש את ה- ״אני מאמין שלו״, ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על טיפולי מזותרפיה (עם או בלי מחטים). המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם היטב. עשו זאת עכשיו.

 


מזותרפיה ללא מחטים - היסטוריה והתפתחות השיטה

הטכניקה של הולכת זרם חשמלי דרך העור כאשר החומר שמשתמשים בו לטיפול באזור הבעייתי הוא יונים בזרם מגולוון, היה בשימוש עם גילוי החשמל עוד בשנת 1700. השיטה מנצלת את הדחייה והמשיכה הטבעיים הנורים על ידי מטענים חיוביים ושליליים כאשר מופעל זרם חשמלי על העור ואשר הודף את המרכיבים למעמקי העור. הטכניקות הראשונות אופיינו ביכולות חדירה דלילה ולא מספיקה, למרות היכולת לשאת ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים.

השימוש המתמשך בזרם חשמלי מגדיל את הסיכון של כוויות בעור. הטכניקה הראשונה נקראה יוניפורסיס ionophoresis כאשר פורסיס שמקורו ביוונית פירושו טעון, ויון היא מולקולה טעונה שלילית או חיובית. כלומר, יוניפורסיס היא טכניקה לטעינת המולקולות. הטכניקה שנראית מבטיחה בימינו היא היוניפורוסיס בה מחדירים באופן בלתי פולשני תרופות (קוקטיילים) מאז שנת 1960. שיטת מזותרפיה זו מפחיתה מקרים של כוויות אך גם מפחיתה את כמות המרכיבים הפעילים שהיא יכולה לשאת, חודרת את שכבות העור ונשארת באותו מצב כמו היוניפרוסיס.

 


Eporex and Acthyderm

מזותרפיה ללא דיקור המבוצעת על ידי אפורקס ואקטידרם Eporex and Acthyderm מיועדת להשגת אותה מטרה של זריקות מזותרפיה ומקבילה אליה בטיפולים כמו בהשבת לחות העור והגוון, טיפולי צלוליטיס והפחתת שומן, נשירת שיער ועוד. משתמשים בפולסים של זרם חשמלי בתדירות נמוכה להחדיר מרכיבים פעילים אל תוך העור. חלק מהמטופלים מרגישים “סיכות ומחטים” אך באופן כללי הטיפול אינו גורם לחוסר נוחות משמעותי. התוצאות אינן זהות בין מטופל אחד לאחר ובין סוגי המכשירים. לדאבוננו, ישנם נתונים מועטים לגבי מכשירי מזותרפיה ללא דיקור ואין בנמצא מחקרים בלתי תלויים בנושא. עלות הטיפול באמצעות Eporex and Acthyderm תלויה בגודל שטח האזור הבעייתי ובחומרת הבעיה.

 


מיזותרפיה ע”י Eporex™

מכשיר אחר, Eporex™, משתמש באותה שיטה של החדרת זרם חשמלי דרך העור ונקרא איזופורסיס isophoresis אשר ביכולתו להתגבר על כמה מהמגבלות של הטכניקות הקודמות כגון חדירה חלשה אל העור וטעינת מוצרים מקוטבים. המכשיר משגר פולסים של זרם חשמלי בתדירות נמוכה שעוצמתו ניתנת לוויסות על ידי המפעיל ומעביר צורת גל מסוימת שגורם ליוניזציה של המולקולות במרכיבים הפעילים במשך הטיפול. טיפול מזותרפיה ב -Eporex™ יוצר תעלות קטנות בעור בו נעים המרכיבים הפעילים כלפי מטה. ראש המכשיר נטען במולקולות בעלי יוניזציה וכאשר הוא נע לאורך ולרוחב העור הוא דוחק את המולקולות עמוק למטה.

המרכיבים כוללים מולקולות מומסות במים שחודרים את המחסום השומן הטבעי של העור וניתכים אל הרקמות למטה דרך התעלות שנוצרו בין התאים וידועים כ- אקוהפורינס aquaporines שנוצרים על ידי זרם צורת הגל של מכשיר האפורקס. ה- Eporex™ אמור לחדור את העור כ - 10 מילימטרים ויכול להחדיר 90% של המרכיבים הפעילים ב”קוקטייל” המורכב מתמציות צמחיות ותמציות של ירקות וגם מגידול של הורמונים אנושיים. הרבה מרכיבים קיימים בצורה טבעית בגוף האדם כך שהטיפול מכוון לספק העשרה מרבית של יכולות הגוף לשריפת שומן וליצירה מחדש של רקמות.

 


במה מטפלת מזותרפיה ללא מחטים?

מטרת המזותרפיה היא לייצר מחדש לחות בעור, לטפל בגוון העור, להעלים צלוליטיס ולהוריד שומן. יצרני המכשירים מאפיינים אותם ביכולת לטפל ביותר מעשר תופעות שונות בעור באזורי הגוף והפנים כאשר ניתן להשתמש במגוון של מרכיבים ותוספים כולל סרום כדי לטפל ב: הורדת שומן, צלוליט, קמטים ומתיחת סימנים בעור, טיפולים לדפרסיה הקשורים להתקרחות (alopecia), גוון העור וטיפול בעיניים עייפות מעיגולים שחורים, בנוסף, גם כטיפול מונע בפנים כנגד הזדקנות העור (מתחת לגיל 30), הצערת פנים בחומצה היאלורונית (מעבר לגיל 30), עצירת אקנה בדרגות נמוכות עד מתונות והרמת קווי הבעה בפנים.

 


ביצוע ההליך הלכה למעשה

כל טיפול שונה באופיו כאמור בהתאם לתופעה המטופלת, נתוניו האישיים של המטופל, גודל האזור המטופל ועוד. בעקרון, טיפול מזותרפיה באמצעות מכשירים יארך כחצי שעה בתדירות של אחת לשבוע. תוצאות אפשר יהיה לראות לאחר שני טיפולים אבל הממוצע הוא 7 טיפולים. מומלץ לאחר סיום סדרה של 7 טיפולים להמשיך בטיפול נוסף אחת לחודש לשימור התוצאה. אין זמן החלמה, אפשר באופן מיידי לחזור לשגרה.

 


סיכונים וסיבוכים לאחר ההליך

ההרגשה בטיפול היא כמו “סיכות ומחטים” אך היא אינה גורמת לאי נוחות, בדרך כלל אין תופעות לוואי או סיבוכים אצל אנשים שמצב בריאותם תקין באופן כללי. מכל מקום קיימת אפשרות של תגובה אלרגית לאחד מהמרכיבים, יש לטפל בסרום מיד עם הופעת האלרגיה ולמרוח אותו על המקום בו הופיעה אדמומיות, כל מטופל עם עבר היסטורי של אלרגיה כדאי שיעבור בדיקת עור לאלרגיה לפני הטיפול.

 


מי אינו מתאים לטיפולי מזותרפיה באמצעות מכשירים?

כל אחד שמצב בריאותו תקין ואינו סובל ממחלות עור או דלקות באזור המטופל מתאים לטיפול. בגלל שמדובר בזרם חשמלי שמייצרים המכשירים, הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון או לחולי אפילפסיה, אנשים עם קוצבי לב או בעלי תנאים רפואיים ופסיכולוגים חמורים.