מחירון הזרקת בוטוקס ✔️ עדכני 2023

בוטוקסמחירים

כמה עולה הזרקת בוטוקס? ביצענו עבורכם סקר מחירים במספר מרפאות המבצעות הזרקות בוטולינום טוסין שהוא השם של התרופה שמכונה בכמה שמות מסחריים של יצרנים שונים בהם בוטוקס, דיספורט וקסאומין הנותנים כמובן אפקט דומה. ראוי לציין כי כל המרפאות והרופאים אצלם ביקרנו נחשבים לרופאים מובילים כך שביצוע ההליך נעשה על פי המינון הנכון שכן למרכיב התרופה בטיפול משקל מכריע בקביעת המחיר הסופי. שימו לב, המחירים המפורטים מטה הם לפני מבצעים והנחות ומבלי להתחשב בעובדה שרוב הרופאים נותנים מחירים נמוכים יותר ללקוחות חוזרים. המחירים בטבלה משקפים במדויק את הנעשה בתעשיית היופי. סקר מחירים טלפוני היה מביא לתוצאות מוטות כלפי מעלה ולכן “ירדנו לשטח” בכדי להרכיב מחירון בוטוקס אמיתי. המחירים המובאים לפניכם מציינים את המחיר הנמוך ביותר אותו קיבלנו אולם חשוב לדעת כי המחיר הוא רק נדבך קטן אחד ממכלול הגורמים אותם יש לקחת בחשבון לפני טיפולי בוטוקס אצל רופא כזה או אחר, כאשר השיקול המכריע צריך להיות איכות הרופא, ומוניטין המרפאה שמקבלת אתכם לטיפול.

המלצת המערכת

הרבה רופאים משתמשים בבוטולינום טוקסין (בוטוקס, דחספורט או קסיאומין) שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הבוטוקס המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם בוטוקס מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


סוג הטיפול כמות אפקט זמן תפוגה מחיר מינימום*
הזרקת בוטוקס במצח אזור אחד זמני 16 שבועות 500
הזרקת בוטוקס צידי עיניים אזור אחד זמני 16 שבועות 500
הזרקת בוטוקס בין הגבות אזור אחד זמני 16 שבועות 500
הזרקה מלאה לשליש העליון בפנים (דיספורט או בוטוקס) 3 אזורים זמני 16 שבועות 1,400
זיעת יתר במצח דיספורט   זמני 16 שבועות 1,000
הזעת יתר כפות ידיים דיספורט   זמני 16 שבועות 3,800
הזעת יתר כפות רגליים דיספורט   זמני 16 שבועות 4,500
בוטוקס לטיפול במיגרנה   זמני 16 שבועות 2,000
הזעת יתר בבית השחי   זמני 16 שבועות 2,200
הזרקת בוטוקס בצוואר (נדיר) אזור אחד זמני 16 שבועות 700
העלמת הזעה בקרקפת (נדיר)   זמני 16 שבועות 700-1200
בוטוקס בשפתיים לתיקון סימטריה קלה   זמני 16 שבועות 400
מנוי בוטוקס לטיפול בקמטים בפנים מנוי לשנה זמני 16 שבועות 4,200

 


מדוע מומלץ לבצע השוואת מחירים לטיפול בוטוקס?

בדיוק מהסיבות שאנחנו מבררים אצל מספר ספקים כמה עולה מוצר בו אנו מעוניינים נניח לפני רכישה של טלויזיה, מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר ומידע בנוגע להליך גם לטיפול בוטוקס למרות שמדובר בשירות. לאחר שקיבלנו תמונת מצב סביב העלות המשוערת שהזרקת בוטוקס תעלה נוכל להתייחס לפרמטרים חשובים הרבה יותר בנוגע לטיב השירות שנקבל עבור הכסף שנצטרך להשקיע כאשר בראש הרשימה יש לתת דגש על איכות הרופא המטפל, מחירים הם פקטור חשוב אבל לא רק - צרכנות נבונה היא לרכוש מוצר או שירות לאחר שביצענו סקר מחירים וקיבלנו את כל המידע ולא לרכוש או לקבל שירות באימפולסיביות ומהבטן. תוכלו לקבל הצעות מחיר ומידע בחינם ע”י השארת הפרטים, כך תחסכו את שיחת הטלפון וגם יתקשרו אליכם בזמנכם החופשי ויספקו לכם מחירים ומידע - זו צרכנות נבונה.

 


מבצעים לדוגמא של ספקי שרות באתר:

  • ספק גדול מציע 50% הנחה על אזור אחד לטיפול בבוטוקס: במקום 800 ש״ח רק 400 ש״ח! (למימוש חד פעמי לאזור אחד).
  • ספק מוביל נותן אזור בוטוקס מתנה ברכישת מזרק חומצה היאלרונית!
  • ספק ארצי מוכר מציע מחירים לאזור בוטוקס אחד במחיר קופון בדומה להנחות שניתנו בגרופון!!! - מבצע לזמן מוגבל בלבד!!!

הערה חשובה - המבצעים משתנים בהתאם לאזורי פעילות החברות והרופאים והם דינמיים ונתונים לשינוי כל רגע נתון ולכן רצוי להתעדכן עוד לפני פגישת הייעוץ