מילוי קמטים בפנים - כל המחירים 💰 כל המומחים❗️

מילוי קמטים בפנים

אם רק כרגע התחלתם להתעניין בטיפול מסוג מילוי קמטים האפשרויות נראות רבות, מגוונות וגם מבלבלות מאוד. ישנם עשרות יצרני חומרי מילוי קמטים או פילרים בלעז, שכמובן לכל אחת מהן שם אחר ולכאורה שונים הם האחד מן השני אולם אסור לשכוח שכל מטרתם של חומרי המילוי הוא בסופו של דבר למלא את הקמטים באזור הפנים. מאמר זה יעזור לכם לקבל תמונה מלאה על רוב קבוצות חומרי מילוי קמטים וינסה לעשות סדר בתחום הגדול והמבלבל הזה, לפניכם חלקו הראשון של קבוצת מאמרים (ארבעה) הדנה בכל חומרי המילוי הנפוצים יותר ופחות בתחום הדרמטולוגיה בישראל ובעולם.

המלצת המערכת

רוצים להחליק קמט בפנים? למרות שהנטייה הטבעית היא לחפש חומר מילוי קבוע הרי שהמלצתנו במקרים הללו היא להתרחק מחומרים קבועים כמו מאש ו״ללכת״ על חומרי מילוי בטוחים וטבעיים המבוססים על חומצה היאלורונית (רסטילן, לומינרה, ג׳ובידרם, סטילאג׳, טאוסיאל ועוד). התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו להתאים לכם חומר מילוי מושלם.

 


מרכיבים ושמות מסחריים של חומרי מילוי קמטים

אולי לא שמעתם על מרכיב בשם קלציום הידרוקסיד אבל אולי דווקא על השם המסחרי רדיאס כן שמעתם, שזה בעצם הקלציום הידרוקסיד בכבודו ובעצמו. אולי נתקלתם במונח מילוי ע”י שומן עצמי אולם לא הבנתם שהמרכיבים בשומן יכולים להיות מבוססים על שומן גוף, או דווקא שומן מן החי (שומן מהפרה). מרכיבי החומרים למילוי קמטים משחקים תפקיד חשוב ומשמעותי בחומרי ההזרקה. תוכלו להיכנס לקישורים של חומרי המילוי כאן ולקרוא על חומרי המילוי בהם אתם מעוניינים: רסטילן ורסטילן פרלן - רדיאס - ג’ובידרם - טאוסיאל - סקולפטרה - פילורגה - אבולנס - אסדרם - זידרם וזיפלסט - קולגן קוסמודרם קוסמופלסט כימטרה - סטילאג’ - חומרי מילוי קבועים כמו ביואלקמיד - ארטיקול - סיליקון.

 


בוטוקס ומחליקי קמטים אחרים

למרות שבוטוקס אינו מיועד לטיפול מילוי קמטים זה חומר המוזרק בדרך כלל לפנים וגורם לשחרור הכיווץ אשר גורם לקמטים באופן זמני ע”י שיתוק פעולת השריר הגורם לכיווץ. הבוטוקס משפר את מראה הקמטים באזור המצח, בין הגבות וצידי העיניים לתקופה של ארבעה עד שישה חודשים. בוטוקס נחשב בטוח ואפקטיבי ביותר כאשר כל הזרקה מכילה 100 יחידות של חומר סינטטי סטרילי בשם בוטוליניום שזהו למעשה רעלן ללא חומרים משמרים. בוטוקס מאושר לשימוש ע”י מינהל התרופות האמריקאי למספר פעולות קוסמטיות ובפנים להחלקת קמטים בין הגבות. מיובלוק, שם מסחרי לבוטוליניום טוקסין מסוג בי, למיובלוק (MYOBLOC) גם כן יש אישור של המינהל בשימוש בטיפולים קוסמטיים. ישנן תרופות נוספות שפותחו על ידי חברות מתחרות, לתכשירים הנ״ל קוראים דיספורט (תרופה מרוכזת שמתאימה במיוחד לטיפולי הזעת יתר כמו גם להחלקת קמטים בשליש העליון של הפנים) וקסאומין.