מפורסמים שעברו טיפול בוטוקס

מפורסמים שעברו טיפול בוטוקס

לפניכם רשימת מפורסמים שעברו טיפול בוטוקס בהם ונסה ויליאמס, קיילי מינוג, ניקול קידמן, סילבסטר סטאלון ועוד שורה ארוכה של מפורסמים שפוקדים את הרופא אחת לארבעה חודשים! אם בעבר רבים נמנעו מלספר על טיפולי בוטוקס ועשו זאת בחדרי חדרים ובחשאי הרי שהיום זו כבר נחלת הכלל, מפורסם בכל מקום ומקובל בחוגים רבים.

המלצת המערכת

הרבה רופאים משתמשים בבוטוקס שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הבוטוקס המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם בוטוקס מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


תעשיית הבידור לא נשארה אדישה לבוטוקס

בוטוקס, הרמת גבות, עיבוי שפתיים ושלל ניתוחים פלסטיים הפכו כבר לשם נרדף לתעשיית המפורסמים מעבר לים בעיקר בהוליווד בירת הקולנוע והמפורסמים וגם בישראל. יותר ויותר מפורסמים עוברים טיפולי יופי וטיפולים אסתטיים, אם בעבר הסוד כדי להראות טוב עבר בין חברים מפה לאוזן הרי שהיום כבר כולם יודעים כי בוטוקס הפך להצלחה שכמעט כולם רוצים להיות חלק ממנה.

סקרים שבוצעו ע”י האגודה האמריקאית לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים חושפים כי קרוב לתשעים אחוז (90%) מהמטופלים שעברו הזרקת בוטוקס לא מסתירים את העובדה שהם מבצעים בקביעות טיפולי בוטוקס, עוד פרט שכבר ידוע שנים הוא שהזרקת בוטוקס היא הפרוצדורה הלא ניתוחית הפופולארית ביותר בעולם כאשר רק בשנת 2022 בוצעו למעלה מ- 6 מיליון פעולות בארצות הברית בלבד, וזה צריך לציין בשנה כלכלית לא מי יודע כמה, שפקדה את כל העולם ובמיוחד את אמריקה ויבשת אירופה.

 


מפורסמים שעברו טיפול בוטוקס

ידוענים רבים בארץ ובעולם נעזרים באופן קבוע ברופא המבצע טיפול בוטוקס לשיפור ההופעה החיצונית (ישנם טיפולים נוספים אחרים אותם מבצעים בהם עיבוי שפתיים מילוי קמטים ועוד) לפניכם רשימה חלקית של סלבריטאים שעוברים טיפולי בוטוקס:

  • סיימון קאוול -הדמות המובילה בסדרה הפופולארית ביותר בעולם והיא כוכב נולד האמריקאי (“אמריקאן איידול”).
  • פטריק דמפסי - שחקן אמריקאי שהיה מועמד לגלובוס הזהב על הסדרה “האנטומיה של גריי”.
  • סילבסטר סטאלונה - רוקי ורמבו המיתולוגי.
  • ניקול קידמן - שחקנית אוסטראלית ואשתו לשעבר של טום קרוז.
  • רנה זלווגר - שחקנית קולנוע זוכת פרס האוסקר וגלובוס הזהב (“ שיקגו”, “גרי מגוויר”).
  • אליסה מילנו - שחקנית קולונע וסדרות הזכורה בעיקר מהסידרה עוד לפני המצאת הכבלים “מי הבוס”.
  • כריסטיאן סלייטר - שחקן קולנוע הזכור בעיקר מהסרט “רומן על אמת”.
  • קיילי מינוג - כוכבת פופ עולמית ידועה מאוסטרליה.
  • ונסה ויליאמס - דוגמנית מצליחה.
  • מייקל דגלאס - שחקן אמריקאי מצליח נצר לשושלת עם שורשים יהודיים (הבן של קירק דגלאס).

הרשימה כאמור של המטופלים שצויינה כאן היא רשימה מצומצמת וחלקית מאוד, ישנם ידוענים רבים בכל העולם שעוברים הזרקות בוטוקס אולם היריעה קצרה מלהכיל. המסר שחשוב מאוד להעביר היא העובדה כי טיפול בוטוקס נחשב לטיפול בטוח שאינו מצריך החלמה והתאוששות יחד עם תופעות לוואי מינוריות הטיפול מביא להצערת הפנים והעלמת קמטים וזו הסיבה שגם רוב המפורסמים בעולם בוחרים לעבור אותו.