מתיחת פנים ללא ניתוח - כל המחירים 💰 כל המומחים❗️

מתיחת פנים ללא ניתוח

הפוביה מפני סכין המנתחים מרתיעה נשים רבות ולכן עולה תמיד השאלה האם קיימת אלטרנטיבה לניתוח מתיחת פנים. ובכן התשובה לשאלה מורכבת אולם באופן עקרוני התשובה היא כן. מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה להתבצע במגוון שיטות. אפקט המתיחה שונה בין שיטה אחת לאחרת אבל בכל השיטות משיגים ברמה כזו או אחרת את המתיחה. מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה להתבצע ע”י מיכשור מיוחד כפי שתראו בהמשך וגם ללא מיכשור וזאת באמצעות חוטי אפטוס או הזרקות בוטוקס ומילוי קמטים. בהמשך לשאלה האם מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה להחליף את סכין המנתחים אז במקרים רבים לא! ניתוח מתיחת פנים מטפל בעיקר בהסרת עודפי עור, אין דרך אחרת להיפטר מעודפי עור מלבד ניתוח פלסטי אולם חשוב לדעת כי רוב רובן של המועמדות לניתוח פנים יכולות לעבור הליכים אחרים שיתנו פתרון מלא לבעיה שמטרידה אותן גם מבלי לעבור מתיחת פנים. לפניכן כל שיטות הטיפול באמצעותם מבצעים מתיחת פנים ללא ניתוח.

המלצת המערכת

כאשר מתקיימת ״נפילת פנים״ ומעוניינים בשיפור המצב, ניתן לבחור מבין שתי אסכולות טיפול, האחת, הרמת פנים על ידי ניתוח והשניה, שיטות שאינן מצריכות סכין מנתחים כגון הזרקת חומרי מילוי או הזרקת חוטים ש״מרימה״ את הפנים. התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו לאבחן ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם, עשו זאת עכשיו!

 


מתיחת פנים באמצעות חוטי אפטוס

חוטי אפטוס הם חוטים דקים, שעשויים מפוליפרופילן, בעזרתם מרימים ומותחים את עור הפנים. ההליך מתחיל בהרדמה מקומית לאחריה המטפל מחדיר חוטי אפטוס לשכבה התחתונה של העור (שכבת הדרמיס) ע”י מחט עדינה. החוטים מחזיקים את רקמת עור הפנים, מותחים אותם ומקבעים אותם מחדש. כל ההליך נמשך מספר דקות וזאת בהתאם לכמות החוטים הנדרשת. בכל אזור בו מטפלים לרוב נדרשים שלושה חוטי אפטוס.

בשונה מניתוח פנים אין חבישה מעגלית, אין צלקות ולא סובלים מבצקות הדורשות טיפול לימפטי. זיהום, שטפי דם ותופעות מינוריות אחרות עלולות להתרחש אולם אלו חולפות שעות עד ימים בודדים לאחר ההליך. ניתן למתוח ולהרים אזורים שונים באזור הפנים כמו גבות, לחיים ולסת. מתיחת פנים ללא ניתוח ע”י חוטי אפטוס “מחזיקה” מעמד כארבע שנים ואף יותר. חוטי אפטוס מאושרים הן ע”י משרד הבריאות והן ע”י מינהל המזון והתרופות האמריקאי. כאשר יש עודפי עור משמעותיים שיטת הטיפול איננה מומלצת. קראו עוד ובהרחבה על שימוש בחוטי אפטוס  


מתיחת פנים ללא ניתוח ע”י מכשירים

  • טרמאז’ הוא מכשיר בטיחותי המבוסס על טכנולוגית תדר רדיו. משתמשים בטרמאז’ בעיקר להידוק עור ומתיחת פנים. טיפול באמצעות טרמאז’ הוכיח את יעילותו כאפקטיבי ביותר גם להעלמת קמטים. הטיפול במכשיר מבוצע במפגש בודד במרפאה ואינו מצריך חדר ניתוח. בישראל השימוש במכשיר פחות נפוץ וקשה למצוא מרפאות או רופאים שמשתמשים בו. לקריאה בהרחבה על שימוש בטרמאז’.
  • טריניטי הוא מכשיר בטיחותי המבוסס על טכנולוגיה אלקטרו אופטית (טכנולוגיית אלוס) שמשלבת אנרגיה אופטית וגלי אור יחד עם אנרגיה חשמלית המבוססת על תדר רדיו. מתיחת פנים ללא ניתוח ע”י טריניטי מבוצעת בשלושה מפגשים ובחדר הטיפולים של המרפאה. הטיפול בטרינטי גורם לייצור קולגן ואלסטין, מהדק ומותח את העור ומחזיר לפנים את המראה הצעיר והרענן. לקריאה נוספת על טריניטי.
  • טכנולוגיית HIFU (טכנולוגיית הייפו) - טכנולוגיה חדישה יחסית ולא פולשנית למתיחת פנים המבוצעת באמצעות מכשיר ה-Ultraformer III החדש. ע״י הייפו ניתן להרים ולמצק את העור כבר מהטיפול הראשון. מכשיר Ultraformer III (הדור השלישי של מכשירי האולטרסאונד שכבש את הוליווד) עם מנוע כפול בעל עוצמות גבוהות מעביר גלי אולטרסאונד באופן ממוקד למגוון מטרות החל בהרמת עור רפוי בפנים ובצוואר, טיפול בסנטר כפול או נפול הכולל הידוק של קו הלסת ועד להרמת גבות ועפעפיים. באמצעות טכנולוגיית ההייפו משפרים את האלסטיות בעור. השיפור בעור נראה לעין כבר לאחר הטיפול הראשון אולם את האפקט המלא תוכלו לראות כשלושה חודשים עד חצי שנה לאחר ההליך. במהלך הטיפול מרגישים חום מרוכז כאשר ההליך עצמו אורך כחצי שעה עד שעה (בהתאם לאזור בו מטפלים). לאחר הטיפול העור יראה סמוק ואדמומי אולם מדובר בתופעה שחולפת לאחר מספר שעות עד יומיים.

 


מתיחת פנים ללא ניתוח ע”י בוטוקס והזרקות מילוי

זריקות בוטוקס בשליש העליון של הפנים הוא הטיפול הקצר והיעיל ביותר להחלקת קמטים ומתיחת העור באזור העיניים והמצח, ניתן לבצע גם הזרקת בוטוקס לצוואר. החסרון הכמעט יחידי של הזרקת בוטוקס (דיספורט או קסיאומין) הוא פרק הזמן היחסית די קצר שהוא “מחזיק” - אפקט הטיפול בבוטוקס חולף לאחר פרק זמן של ארבעה עד שישה חודשים. טיפולים נוספים בהם מזותרפיה והזרקת חומצה היאלורונית אף הם נותנים אפקט של מתיחה גם מבלי לעבור ניתוח מתיחת פנים.