עיבוי שפתיים טבעי ✔️ השוואת מחירים

עיבוי שפתיים טבעי

השפתיים הן אחד מתווי הפנים היותר חשובים ובעלי סימני ההבעה הבולטים יותר בפנים. הרבה נשים חולמות על שפתיים חושניות כמו אלו של אנג’לינה ג’ולי ושל סקרלט ג’ונסון, אשר מזה כבר עוד בנשכחות הזמן היינו שבויים מהחושניות והיופי שלהן. ככל שחולפים הימים והשנים, ההידרציה של השפתיים פוחתת ויחד איתה פוחת גם הנפח. חומצה היאלורונית על שלל סוגיה היא התשובה שבעזרתה ניתן לקבל שפתיים רכות לחות ומעובות החומצה ההיאלורונית שומרת על כמות המים של העור ועל שיווי משקל ואיזון נאות של הלחות, כאשר מדד האיזון של הלחות הוא ההבדל בין כמות המים שמאבדים דרך העור וכמות המים שנשארת בו. בנוסף, ישנה אפשרות לעיבוי שפתיים טבעי בהליך לא חודרני וחיצוני המתאים מאוד לרקמות רגישות כמו השפתיים.

המלצת המערכת

למרות שעיבוי שפתיים קבוע נשמע על פניו מצוין, המציאות הוכיחה כי חומרי המילוי הקבועים בהם סיליקון אינם שווים את נטילת הסיכון שבהזרקתם שכן הם עלולים להרוס לכן את השפתיים. ההמלצה היא ״ללכת״ על חומרי מילוי בטוחים, שמעצבים שפתיים בשרניות ללא סיבוכים ותופעות לוואי. התייעצו עם המומחים שלנו והתנסו רק עם חומר מילוי זמני.

 


עיבוי שפתיים טבעי ע”י חומצה היאלורונית

המים והחומצה ההיאלורונית אשר נמצאים בשפתיים משפרים את המבנה והאלסטיות של העור. מוצרים כמו רסטילן, המכילים כמות גדולה של מים נהפכים למאגרים של לחות וגורמים לעור שיהיה יותר עמיד למשחות נגד לחות. לכן רסטילן מסוג Lip Refresh מתקן את מאזן הלחות הטבעי של השפתיים ומרטיב אותם באופן טבעי ופשוט, אשר נותן תוצאות מיידיות. עיבוי שפתיים טבעי עם חומצה היאלורונית אינו הליך כירורגי, הוא מבוצע באופן אמבולטורי עם חומרי הרדמה מקומיים ומבוסס על החדרת החומר במספר מקומות בחלל השפתיים כדי לתת להן נופח, ובשפתיים עצמן כדי לתת להן צדודית. אפשר גם “לחלחל מעט היאלורוניקה” על קשת קופידון (תיחום השפה העליונה) ובכך להקנות לשפתיים מראה צעיר יותר. תוצאות המילוי טבעיות לחלוטין בגלל שהם לא נעשות עבותות ובשרניות בצורה מוגזמת ומעבר לכל פרופורציה, כפי שנהגו לעבות את השפתיים בשנות ה- 90 ובעיקר כאשר הטיפול בוצע ע”י הזרקת סיליקון.

 


עיבוי שפתיים טבעי (ללא רופא)

אפשרות נוספת לאותם אנשים המעוניינים בעיבוי טבעי של השפתיים ללא רופא וללא הזרקה של חומצה היאלורונית או חומרים דומים היא טיפול אשר כולל ערכה מיוחדת עם שני חומרים אשר בעזרתם היא מקדמת את ההגדלה הטבעית של השפתיים בשני שלבים. השלב הראשון הוא שימוש בחומר הגירוי (בלסמי צהוב), והשלב השני הוא החדרת חומר הלחות (מגן שפתיים פרלה). בשלב הגירוי מחמצנים את הרקמות אשר בעקבותיו גודל הנפח של השפתיים באופן פשוט ונטול כאב, ואשר מוריד את הקמטים ואת היובש בשפתיים ללא כל צורך בהזרקות ומחירו הרבה יותר זול. השלב השני שהוא שלב הלחות, אשר חשוב במיוחד לפני השינה היות והוא משמש בעיקר כמחסום הגנה לפני השטח העליון של השפתיים ומונע את ההתייבשות הטבעית.

 


עיבוי טבעי ללא הזרקה (מעבה שפתיים)

המוצר נקרא מעבה שפתיים - שמו באנגלית (יתכן כי ניתן להשיגו גם בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו המוצר לא קיים) Mene & Moy Yellow Peel Balm System. בשלב הגירוי (בלסמי צהוב) יש לשים אותו באופן רגיל פעם אחת בשבוע 3 עד 4 פעמים באופן רציף (כל שעה). בשלב הלחות (מגן שפתיים פרלה) יש להחדיר את החומר לשפתיים יבשות בדרך כלל תופעה אשר מתרחשת לפני שינה, החדרת החומר רצוי שתתבצע מספר פעמים ביום. בישראל משווקים מוצרים דומים כמו drol או disco lip.

 


המטרה של עיבוי שפתיים טבעי

המהות של היופי עברה רפורמה והשתנה כיום, עד לא מזמן, הנטייה הייתה שככל שמבליטים יותר את הנפח של השפתיים והן עבות יותר, הן נראות טוב יותר, אך כעת המטרה היא אחרת, והיא לנסות יותר להגיע לסימטריות ולאיזון. עיבוי שלא יחרוג מהמראה הטבעי, יותר מאשר להגיע לשינוי מרשים ובומבסטי אשר במקרים אחדות עלול לגרום לתוצאה שלילית ולהשפיעה לרעה על המראה של הפנים, וזה מה שנשים רוצות למנוע, כלומר את ההשפעה הבלתי אסתטית של שפתיים דשנות, נפוחות, גדושות ומלאות. החדשה שמביאים החומרים החדשים היא שהשינויים יהיו עדינים אך מורגשים היטב באותו הזמן. מדובר בתוצאה מאוד טבעית אשר נותנת יותר נפח לשפתיים, מחייה אותם מחדשת ומשאירה אותן לחות במשך כל מהלך היום!