עיגולים שחורים מסביב לעיניים ✔️ השוואת מחירים

עיגולים שחורים מסביב לעיניים

לרבים מאיתנו יש כתמי עיגולים שחורים\כהים מכוערים מסביב לעיניים אשר פוגמים ומשליכים על המראה הכללי. למרבה המזל, כמו שיש סיבות רבות מאחורי התופעה של כתמים כהים או עיגולים שחורים מסביב לעיניים ישנן גם תרופות רבות באותה מידה. בכדי שהטיפול או התרופה יהיו יעילים, חשוב בשלב ראשון לדעת מהי הסיבה העומדת מאחורי התופעה של נקודות שחורות מתחת לעין. עיגולים שחורים מסביב לעיניים מופיעים מסיבות רבות, וביניהם שינה גרועה, תזונה לא נכונה וכדומה. כדי לפתור את הבעיה קיימים טיפולים שונים, הן טיפולים טבעיים והן טיפולים קוסמטיים אשר משיגים תוצאות טובות. גם לנשים וגם לגברים יש שקיות מתחת לעיניים אשר ניתן להסירן, ובהמשך נתאר שיטות כיצד לעשות זאת.

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות לטשטוש והעלמת עיגולים שחורים מסביב לעיניים בהן גם שיטות ביתיות. ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על ניתוח פלסטי באזור העפעפיים. המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג או מנתח פלסטי. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם היטב. עשו זאת עכשיו.

 


הסיבות לעיגולים שחורים מסביב לעיניים

כפי שצוין הסיבות לעיגולים שחורים מסביב לעיניים הן רבות ובמקרים רבים הם נגרמים מורידים ונימים תחת העור ומסביב לעיניים. העור במקום זה הוא עדין באופן מיוחד ודק הרבה יותר משאר העור בגוף ולכן הורידים נראים לעין ככול שעוברים השנים, העור במקום זה ניזוק והופך להיות עדין יותר וחלש, מה שגורם לנימים להיות בולטים יותר. המצב עלול להחמיר אם הנימים במצב גדוש בגלל אלרגיות או מחלה כמו אסמה למשל. העיגולים השחורים מסביב לעיניים מתפתחים גם כאשר ההורמונים מפרישים עודפי שמן בנקבוביות הפנים, כאשר שמן זה אינו יכול להשתחרר מהנקבובית באופן טבעי, השמן יחד עם תאים מתים שמצטברים חוסמים את הנקבובית.

מה שקורה בעקבותיו זה שסוג מיוחד של בקטריה משגשגת, מתפתחת ומתרבה על הנקבובית וגורמת לדלקת על העור כאשר התוצאה היא חצ’קון או עיגול שחור על העור. עיגולים שחורים מסביב לעיניים עלולים להיגרם גם מאוסף של פיגמנט חום ליפופוסין הנמצא בתאי הפנים. ליפופוסין זה מה שנשאר לאחר ההתפרקות והקליטה של תאי דם שניזקו על העור. נקודות שחורות מתחת לעין כתוצאה מהסיבה הייחודית הזאת נפוצה יותר אצל אנשים בגיל מתקדם. נקודות או כתמים שחורים מתחת לעיניים עלולים להיווצר גם עקב אקנה. האקנה הוא תוצאה של שינוי בבלוטות השומן של העור אשר צוברות עודפים של שומן. חסימת נקבוביות העור גורמות לפסגות לבנות, לחצ’קונים לנקודות שחורות וכדומה.

 


גנטיקה וסיבות נוספות

נשים כמו גברים סובלים מעיגולים שחורים מסביב לעיניים גם עם לא עברו ליל שימורים או עבדו בפרך, לעיתים קרובות גם הגנים והמנהגים של האנשים גורמים להם להיראות עייפים עם מבט בוהה. העייפות, העישון, השינויים ההורמונאליים, האלרגיות והבעיות הגנטיות הם גם גורמים המחוללים עיגולים שחורים מסביב לעיניים. ניתן לחלק את התופעה לשתי קטגוריות, אלו שמופיעים כתוצאה מהעברה גנטית ואלו אשר נוצרו. האחרונים הם תוצאה של עייפות, שינה גרועה, לחץ נפשי, עישון ותזונה לא נכונה, כבד שומני, אלרגיה למזונות מסויימים ולעיתים גם קנדידה. העיגולים “השחורים” מופיעים אצל כל אחד בצבע שונה, תלוי בסוג העור. אצל בעלי עור כהה אשר נחשפו יתר על המידה לשמש או כתוצאה משינויים הורמונאליים, הם יופיעו בצבע חום ולאנשים עם עור לבן הם יופיעו בצבע בזלת.

 


טיפול במרפאה לעיגולים שחורים מסביב לעיניים

אנשים פונים לרופאים ומטפלים שונים באופן תדיר כדי להפטר (באופן זמני או קבוע) מהנקודות והעיגולים השחורים מתחת לעין. הנה כמה מהם:

  • פתרון זמני לנקודות שחורות בעין הוא להשתמש בקונסילר (חומר הסוואה) בכל מקרה יש לבחור בקפידה את הצבע בכדי שיתאים לגוון הטבעי של העור.
  • אפשר גם לבצע תרגילי פנים שיעזרו למיצוק עור הפנים. הדבר יביא לשיפור במחזוריות הדם וישפר את מרקם העור. תרגילי פנים הם אפשרות מתאימה לכל הגילאים.
  • נקודות שחורות מסביב לעיניים כמו גם כתמי שמש, והיפר פיגמנטציה, ניתנים להסרה בקלות ע”י פילינג לייזר או באמצעות מכשירי לייזר להצערה וחידוש עור הפנים.
  • גם קרמים מסירים עיגולים שחורים אשר גורמים לפנים להיראות חסרי ברק, הטיפול מותנה בהתייעצות עם רופא עור, משתמשים בקרמים המכילים ויטמינים מקבוצת C, E ו-K.
  • הזרקת חומצה היאלורונית לאזור השקעים שמסביב ומתחת לעיניים נחשבת למאוד יעילה למרות שמדובר במקום עדין ביותר, הכמות אותה מזריקים היא לא יותר מ - 1 סיסי בשתי העיניים.
  • אחד מהפתרונות הפולשניים להעלמת העיגולים הוא ניתוח עפעפיים תחתונים, ניתוח פלסטי בעפעפיים מטשטש את השקעים שמתחת לעין וגורם להבהרת הכהות.

 


טיפול ביתי לעיגולים שחורים מסביב לעיניים

  • לערבב חצי כפית של מיץ לימון עם גליצרין ולשים את התערובת על העיגולים השחורים מסביב לעיניים.
  • להכין משחה מעלים של קארי וכורכום, לשים על הפנים למשך 10 דקות ולשטוף לאחר מכן. להכין משחה מחינה וכורכום, להשתמש בכמות זעומה, למרוח על הפנים למשך 10 דקות ולשטוף לאחר מכן.
  • לרסק 100 גרם של עלי בזיליקום יבשים, אזדרכת הודית ונענה, להוסיף קמצוץ של אבקת כורכום ומי שושנים, לערבב את התערובת עד שנוצרת משחה ולמרוח אותה על העיגולים השחורים.
  • להכין משחה מעלים של פלפל הודי יבש, להוסיף שמן קוקוס בתוכו ולמרוח את התערובת על העיגולים השחורים ולשטוף לאחר 10 דקות.
  • להכין משחה מזְעַפְרָן ומעט דבש ולשים את התערובת על הפנים.