עיצוב עצמות לחיים | מילוי לחיים - כל המחירים 💰 כל המומחים❗️

עיצוב עצמות לחיים | מילוי לחיים

עצמות לחיים מחודדות וגבוהות מזוהות בעיקר עם נשים צעירות עד טווח הגילאים 30+. במהלך השנים, ייצור הקולגן והאלסטין בגוף קטן, אז גם הברק והנפח בפנים ובעיקר באזור עצמות הלחיים פוחת, בשילוב עם אובדן רקמת שומן נוצר הרושם או המראה המכונה “חוסר בעצמות לחיים” או “פנים שטוחות”. עצמות לחיים בולטות, מחודדות ובשרניות, “שוברות” למעשה את המראה המונוטוני של כל הפנים ותורמות למראה מלא ושלם, ומכאן שאיבוד הווליום בלחיים מקרין על כל הפנים לרעה. החדשות הטובות הן שיש מגוון פתרונות מצויינים לפיסול, הדגשה ועיצוב עצמות לחיים שיחזירו לכן את המראה הצעיר והרענן.

המלצת המערכת

רוצים לחדד ולפסל את עצמות הלחיים? למרות שהנטייה הטבעית היא לחפש חומר מילוי קבוע הרי שהמלצתנו במקרים הללו היא להתרחק מחומרים קבועים כמו מאש ו״ללכת״ על חומרי מילוי בטוחים וטבעיים המבוססים על חומצה היאלורונית (רסטילן, ג׳ובידרם, סטילאג׳, לומינרה, טאוסיאל ועוד). התייעצו עם המומחים שלנו, שידעו להתאים לכם חומר מילוי מושלם.

 


טכניקות לעיצוב עצמות לחיים

ישנם מספר פתרונות מתקדמים להדגשת עצמות לחיים כאשר נהוג לחלקם לשתי קבוצות. האחת, עיצוב עצמות לחיים או שחזור תווי פנים צעירים וזאת תוך כדי מינימום התערבות כירורגית באמצעות הזרקה של חומרי מילוי טבעיים או קבועים בהתאם לרצון המטופל והמלצת הרופא המבצע - מילוי לחיים, והשנייה היא ביצוע ניתוח פלסטי לעיצוב עצמות לחיים מחדש, הכולל השתלת שתלי סיליקון בלחיים.

 


מילוי לחיים והתאמת חומרי המילוי

עיצוב עצמות הלחיים יכול להתבצע כאמור באמצעות הזרקת חומרי מילוי. אפשרות זאת מועדפת על רוב המטופלות שכן מדובר בפעולה יחסית קצרה מאוד עם מינימום תופעות לוואי שתוצאותיה נראות מיד בתום הטיפול. כל הפעולות באופן עקרוני מבוצעות תחת הרדמה מקומית (אלחוש בלידוקאין או מריחת משחת אמלה), לאחריה הרופא מפסל ומעצב את האזור באמצעות הזרקה ובעזרת כפות הידיים (מפזר את החומר במצבים בהם זה נדרש), ההליך אורך כחצי שעה לאחריה המתרפא משוחרר הביתה ללא הגבלות משמעותיות וזאת בהתאם לחומר המילוי. נהוג להזריק לאזור עצמות הלחיים מספר חומרי מילוי, להלן יתרונות וחסרונות של ההליך לפי חומר המילוי:

עיצוב עצמות לחיים בחומצה היאלורונית - הזרקת חומצה היאלורונית היא הפתרון המושלם לנשים המעוניינות במינימום סיכונים וסיבוכים. תוצאות הטיפול נהדרות ומהירות אולם התוצאה נשמרת לפרקי זמן קצרים יחסית של כשנה. מקובל להזריק לעצמות הלחיים חומרי מילוי כמו רסטילן, סקולפטרה, לומינרה, טאוסיאל וג’ובידרם. לרוב מזריקים כסמ״ק אחד של חומר בכל צד בטיפול שעורך לא יותר מחצי שעה. בסיום הטיפול נשארת אדמומיות קלה אולם ניתן לחזור מיידית לשגרה כאשר מבחינים בתוצאה מיידית. מילוי בחומצה נחשב לפופולארי ביותר הן מצד המטופלים והן ע״י הרופאים. עלות הטיפול תהיה סביב ה - 3,200 ש״ח.

הזרקת שומן עצמי ללחיים - שיחזור תווי פנים צעירות מבוצעת בהצלחה ע”י הזרקת שומן גוף עצמי לחידוד, הגבהת והקניית נפח לעצמות הלחיים. בהזרקת שומן עצמי לוקחים שומן מאזורים אחרים בגוף בתהליך מיוחד ומזריקים אותו לאזור עצמות הלחיים. מיד לאחר מילוי לחיים בשומן תהיו נפוחים מאוד, הנפיחות תפחת בהדרגה (לאחר כשבוע ימים לערך) לאחריה תבחינו בתוצאה הרצוייה. היתרון הבולט של מילוי הלחיים בשומן עצמי הוא קליטה של החומר ללא כל דחייה והכמות הבלתי מוגבלת של השומן אותה ניתן להזריק לפנים, מה שמוזיל את עלות ההזרקה כאשר נדרשים לכמות חומר יחסית גבוהה (מעל 5 סיסי), יתרון נוסף הוא פרק הזמן שהתוצאה נשמרת הנאמד בכחמש שנים. חסרון בולט של עיצוב בעזרת שומן הוא הספיגה הלא אחידה המצריכה מקצה שיפורים. המחיר ממנו תאלצו להיפרד יתחיל מ- 6,500 ש״ח וינוע צפונה.

מילוי לחיים בסיליקון - הזרקת סיליקון בלחיים מבוצעת רק ע”י חלק מהרופאים בשל העובדה שחומר הסיליקון מצוי במחלוקת. מצד אחד לסיליקון הנוזלי הטהור יש יתרונות רבים בהם שמירת התוצאה לצמיתות ומצד שני באחוז קטן מהמקרים נדידת הסיליקון למקומות אחרים בפנים עלולה לגרום לעיוות ועוגמת נפש רבה. בשונה מחומרי מילוי אחרים אותם נהוג להזריק ללחיים הזרקת הסיליקון צריכה להתבצע במספר מפגשים (לרוב מעל לחמש פגישות), במהלך כל פגישה מזריק הרופא טיפות מיקרוסקופיות לאזור הלחיים, המפגשים נערכים אחת לשלושה שבועות ויותר כאשר מסביב ל״דרופלט״ נבנית מעטפת ממצבורי קולגן הגורמת ללחיים לבלוט. ההמלצה שלנו היא לא להתקרב לזריקות סיליקון באופן גורף!

הדגשת עצמות לחיים ברדיאס - הזרקת רדיאס להדגשת עצמות לחיים נחשבת לעוד אחת מהאופציות היעילות שכן רדיאס הוא חומר מילוי חצי קבוע המקנה תוצאות לפרקי זמן ארוכים יחסית של שנתיים עם סיכונים וסיבוכים מועטים. חסרונו הוא מחירו היחסית גבוהה - עלות של כ- 2,500 ש”ח למזרק של 1.3 סמ״ק. הטיפול ברדיאס יצריך לפחות שני מזרקים בהנחה וקיים אובדן נפח משמעותי ומכאן שהמחיר אותו תשלמו יהיה כ - 5,000 ש״ח.

עיצוב עצמות לחיים בהזרקת סקולפטרה - סקולפטרה הוא חומר שונה מחומרי המילוי שתוארו לעיל שכן הוא אינו חומר מילוי אלא ביו-סטימולטור. סקולפטרה מאיץ ייצור של קולגן העוזר ליצור תשתית ומרקם מעולה לעור ומכאן שהסקולפטרה מטפלת בגורם להזדקנות ולא רק בסימפטום. התוצאה לאחר הזרקת הסקולפטרה היא הדרגתית. כ-6 עד 8 שבועות לאחר ההזרקה מתחילים להבחין בתוצאות והן ממשיכות להתפתח חודשים לאחר מכן. ע״י כך הסקולפטרה נותנת מראה טבעי לעור. בזכות הספיגה האיטית של הסקולפטרה אפקט הטיפול נמשך לתקופות ארוכות יחסית של כשנתיים ואף יותר.

 


ניתוח עיצוב עצמות לחיים

עיצוב עצמות לחיים מבוצע גם ע”י ניתוח פלסטי, אפשרות זו עולה רק במצבים קיצוניים בהם אין בכלל עצמות לחיים ומילוי לחיים באמצעות חומרי מילוי אינו מתאים מסיבות שונות. בניתוח פלסטי בלחיים שאורך כשעה, המבוצע לרוב תחת הרדמה כללית, מחדירים שני שתלים מסיליקון שנבחרו בהתאמה אישית לכל מתרפא לאחר מדידות והתאמת הציפיות של המועמד לניתוח. שתלי הסיליקון מוחדרים מבעד לחתכים זעירים אותם יוצר המנתח במרבית המקרים בתוך חלל הפה הנגדי ללחיים. השתלים מקובעים לשרירים בלחיים ע”י תפרים מסיסים (תפרים שנעלמים לאחר פרק זמן קצר יחסית) כך שלאחר הסתגלות של מספר שבועות לא תרגישו דבר. התוצאות הן קבועות, במקרים בהם יתפתח זיהום (סבירות נמוכה של פחות מאחוז מהמקרים), ניתן לשלוף את השתלים ללא כל בעיה. סיכונים מההליך הם כמו בכל ניתוח פלסטי וכוללים סיבוכי הרדמה, זיהום, המטומה ועוד. ההחלמה אורכת מספר ימים ובסיומה תהנו מעצמות לחיים חדשות ובולטות!