פוטוריג׳ובניישן ✔️ חידוש עור הפנים

פוטוריג׳ובניישן - חידוש העור

מאז ימי קדם, אנשים חיפשו את מעיין הנעורים, שופכים תכשירים, שמנים ותרופות אל תוך עורם, בחיפושים אחר דרך כלשהי לחידוש נעורי עור הפנים. הזדקנות הפנים, בין ברמה השטחית או במישור עמוק, מתרחש כאשר יש אובדן אלסטיות בקשרי הבסיס של מבני הפנים. אז הגבה מתחילה לצנוח, מתרחשת העמקה של קפלי הנוסאליבל והיווצרות של סנטר כפול הווה אומר, אחד האמצעים הטובים ביותר לחידוש עור הפנים, הוא עדיין לבצע הליך מיקום מחדש כגון הרמת גבה או מתיחת פנים כמו גם מילוי קמטים או הזרקת בוטוקס. עם זאת, הליכים אלו (מתיחת פנים או הרמת גבות) דורשים שיקול של זמן החלמה ניכר, ניתוח פולשני, עלות גבוהה, והסיכון מסיבוכים. בשל כך, תמיד יש מקום לאמצעים פשוטים יותר לחידוש נעורי עור הפנים. בהחלט אפשרי לטפל במרקם ובמשטח של העור על מנת לתת מראה טוב וצעיר יותר לפנים.

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות לחידוש והצערת עור הפנים ולמרות שלכל רופא יש את השיטה בה הוא מאמין ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על טיפולי מזותרפיה. המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם היטב. עשו זאת עכשיו.

 


הקרנת אור לייזר

בשנים האחרונות משתמשים הרבה בהקרנת לייזר על הפנים, אשר הוכח כאפקטיבי בחידוש עור הפנים. החסרונות עם טיפולי לייזר - הוא דורש זמן החלמה ארוך עד עשרה ימים והפנים עוד יכולות להישאר וורודות לחודש ואף יותר מכך. ולכן רופאים עדיין מחפשים אמצעים מוצלחים יותר לחידוש עור הפנים. בשנים האחרונות בוחנים פתרונות של לייזר או מקורות אור שלא יכוונו למשטח העור אלא יכוונו עמוק יותר. ישנו ניסיון להמריץ התהדקות או פגיעה, מתחת למשטח עור הפנים כך שהוא, בתמורה, יגרום להתהדקות העור. הרופאים הבחינו אצל אנשים אשר קיבלו מספר טיפולים לכתמי פורטווין, כי טקסטורת העור הכללית שלהם השתפרה ועורם התהדק. לכן יצרני לייזר חיפשו את הפרמטרים הנכונים למקסם את האפקט הזה.

 


מכשיר האורורה מבית סינרון עובד באמצעות שילוב של שתי טכניקות:

תדר רדיו על מנת לחמם מראש את הרקמה, ופעימת אור חזקה באורך גל מחושב על מנת לחדור עמוק יותר אל שטח העור ולגרום התהדקות עור תת עורית. תהליך זה מכונה פוטו-ריג’וויניישן שזה חידוש באמצעות אור. יתרון נוסף הוא שאורך הגל של האור מצליח לטפל בפיגמנט ציית העור שנוצרת מנזקי שמש (אשר מכונים כתמי שמש) וגם בנימים שבורים. שני אלו הם סימנים המספרים את גיל האדם ואת זמן נעוריו אשר בילה בשמש. עם האורורה, פציינטים יכולים לצפות לבין ארבע עד שישה טיפולים, כל טיפול אורך לערך בין חצי שעה לשעה.

כל שבועיים או חודש, לשיפור משמעותי לעור. פציינטים לא צריכים להגביל את עצמם לשישה טיפולים. על המטופלים לבדוק שהמפעיל של כל מכשיר לייזר או מכשיר IPL, הוא מנוסה, או לפחות שהוא תחת פיקוח של רופא. כאשר פרמטרי האור מכוונים באורורה, יש מגוון כמעט אינסופי של אופציות זמינות לכוון לאספקטים שונים של העור. לדוגמא: על ידי שינוי מכשיר היד, ושינוי ספקטרום אורך הגל והפרמטרים של האור ותדירות הרדיו, המכשיר מתפקד כמכשיר יעיל להסרת שיער.