קרם למילוי קמטים

קרם למילוי והחלקת קמטים

קיימים עשרות (אם לא מאות) טיפולי בריאות ויופי שמטרתם שימור הגיל והרצון להראות יפים וצעירים. בוטוקס היה במקור בשימוש רפואי לטיפול בקמטי פנים ובעוויתות בשרירים, מכל מקום, בגלל שהוא משתק את השרירים אליהם הוא מוזרק לתקופה שבין 4 עד 6 חודשים זריקות בוטוליניום טוקסין הפכו להיות טיפול אסתטי קוסמטי יעיל כנגד קמטים והבעות מצח והפכו לטיפול האסתטי הפופולארי ביותר בעולם. הניסיון להמציא תרופת פלא חדשה הוא בדמות קרם למילוי קמטים המכונה בשפת הרחוב ״קרם בוטוקס״. המרכיבים של הקרם, מאפשרים שינויים חיוביים בעור, אך חשוב להבהיר כבר בפתיח כי הם אינם מהווים תחליף לזריקות וההמלצה שלנו היא לעבור את הטיפול האמיתי…

המלצת המערכת

הרבה רופאים משתמשים בבוטוקס שכן הוא הטיפול האסתטי הרפואי הנפוץ בעולם. שימו לב רק שמזריקים לכם את הבוטוקס המקורי ולא תחליפים זולים שמאפשרים לרופאים להוזיל את עלות הטיפול משמעותית. דרשו לראות את האריזה לפני שמטפלים בכם! אנחנו עובדים רק עם רופאים שמטפלים עם בוטוקס מקורי, התייעצו איתם עכשיו.

 


כיצד משפיע הקרם למילוי קמטים?

הקרם אמור להרגיע את שרירי הפנים ולעזור כנגד היווצרות של קווי פנים וקמטים שנגרמים על ידי תנועות חוזרות של הפנים. הקרם אינו משתק בדומה לתרופה האמיתית אלא פועל על ידי הורדה הדרגתית של נוירוטרנסמיטר שגורם להתכווצות השריר. היצרנים של הקרם למילוי קמטים טוענים כי הוא מונע קמטי הזדקנות בעור שנגרם על ידי שחרור מסיבי של catecholamine (הורמון שמשחרר הגוף בשעת לחץ לו השפעה על הליך ההזדקנות). הקרם גם מאיץ את ייצור הקולגן כאשר מורחים אותו על העור.

טוענים שקרמים מתקדמים יותר אף מסירים קמטים משכבת מהעור העליונה. בשלב הזה, העור חשוף למצבים קשים של הסביבה מבחינתו, כמו שמש ורוח. כאשר השכבה מוסרת ועור בריא מתגלה, השיפור בעור ניכר. הקרם להחלקת קמטים נחשב למוצר חדש ומהפכני שפתח דלת חדשה למחיקת קווי פנים וקמטים על ידי שימוש קל ונוח בבית, קרם העלמת קמטים יוכל באופן מתון והדרגתי להסיר קמטים יותר עמוקים בפנים, מסביב לעיניים ובמצח אך התוצאות הן לא בעלות אפקט זהה לזריקות הבוטוקס - הן הרחק הרחק מאחור. ״הקרם החדשני״ נתפס אצל השמנה והסולתה כ״אביזר״ חובה לצד ההזרקות עליהן אף אחד לא מוותר.

 


אין תחליף טוב יותר לזריקות ופיקוח של מומחה

מכל מקום, אין תחליף אמיתי להזרקות בוטוקס על ידי מומחה כדי לקבל אפקט מקסימאלי למחיקת הקמטים. לגבי רבים, בוטוקס היא תרופת פלא, עם תוצאה מרשימות בהזרקות שהשפעתו לתקופה משמעותית יחסית. המרכיבים של הקרם לטשטוש הקמטים יכולים לספק שיפור חיובי של שינוי העור אולם הם אינם תחליף להזרקות ובמקרים רבים היעילות של המוצרים לא הוכחה בניסויים קליניים. חלק מהמשתמשים דיווחו על רמה גבוהה של שביעות רצון מהקרם, אך זוהי תגובה לא אחידה, היות והרבה גם טוענים הפוך - שהקרם אין בו ממש והוא בזבוז מיותר של כסף. קרם למילוי קמטים אינו יקר כמו ההזרקה ואינו פולשני כלל, התוצאות אינן ניכרות מיד ותגובות המשתמשים מעורבות. ישנם הרבה תכשירים שמבטיחים רבות אך אינם מספקים את הדרישות.

 


כיצד קרם המילוי עובד וכמה עולה התענוג?

את הקרם למילוי והחלקת קמטים, מורחים על האזור הבעייתי ומשפשפים ללא כאב ואין צורך בהשגחת רופא. היצרנים טוענים שיעילות הקרם רבה יותר באזור המצח ומסביב לעיניים. למרות שזריקות הבוטוקס המסורתיות יקרות יותר מהקרם ודורשות טיפולים חוזרים לשמירה על התוצאה החיובית, רוב המטופלים מרגישים שעלות הקרם אינה יקרה ביחס לתמורה. קרם מילוי קמטים לפנים יעלה כ- 300 ש”ח וצפונה. לעומתו, הזרקת הבוטוקס הוא הליך שמבוצע לרוב פעמיים בשנה וזאת ללא צורך בטיפולים קבועים ובמריחות תכופות.