שקיות מתחת לעיניים - כל המחירים 💰 כל המומחים❗️

שקיות מתחת לעיניים

שקיות מתחת לעיניים הן תופעה נפוצה המתרחשת בדרך כלל אצל נשים וגברים מעל גיל 45, התופעה מעצימה ככל שמתבגרים. נפיחות מתחת לעיניים גורמת למראה פנים עייף וגורמת לנו להראות מבוגרים יותר מגילנו. הסיבה להופעת שקיות מתחת לעיניים נעוצה בשומן המגן על העיניים. בזמן צחוק או בכי נוצר לחץ בתוך העין אשר גורם לשומן הסגור בסוג של מעטפת לבלוט החוצה, בגיל צעיר, המערכת “משומנת” ולכן לאחר הבכי או הצחוק, הכל חוזר למקומו תוך דקות, במרוצת השנים, השריר נחלש והשומן “נשפך” החוצה ונראה כמו שקית. גם צניחה של העפעפיים התחתונות גורמת להופעה של פסים מתחת לעיניים. חשוב לציין כי גם המראה של העפעפיים העליונות עלול להיות מושפע.

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות להעלמת שקיות מתחת לעיניים בהן גם שיטות ביתיות. ההמלצה שלנו היא ״ללכת״ על טיפולים בלייזר או על ניתוח פלסטי באזור העפעפיים. המלצה חשובה נוספת היא לעבור ייעוץ רק על ידי רופא, רצוי דרמטולוג או מנתח פלסטי. התייעצו עם המומחים שלנו שידעו לאבחן ולטפל בכם היטב. עשו זאת עכשיו.

 


סיבות נוספות להופעת נפיחות מתחת לעיניים

עיניים נפוחות או שקיות בעיניים יכולים להופיע גם כתוצאה מגורמים אחרים שאינם קשורים במעטפת השומן מתחת לעיניים כמו סיבות תורשתיות גנטיות, כלי דם פגועים באזור שנמצא מתחת לעיניים, ייצור מוגבר של מלנין עקב חשיפה גדולה לקרני השמש, צריכה מרובה של נוזלים עשירים בקפאין כמו קפה או תה, עישון וצריכת מוצרי טבק וגם מחסור גדול בשעות שינה. נפיחות מתחת לעיניים עלולה להופיע גם כתוצאה מבעיות רפואיות כמו תפקוד לקוי של בלוטת המגן, תפקוד לא תקין של הכליות ועוד ולכן יש לשלול ראשית בעיות רפואיות בטרם נעבור לטפל בבעיה הקוסמטית.

 


עצות ביתיות להעלמת שקיות מתחת לעיניים

  • שינה של לפחות 7 שעות בלילה מונעת נפיחות בעיניים - רצוי לישון על הגב, זה גם מונע הופעת קמטים בפנים וגם מעודד את הגוף לחדש תאי עור.
  • הסוואה קוסמטית של שקיות מתחת לעיניים ע”י איפור מתאים.
  • צמצום בשתיית משקאות עתירי קפאין ושתיה מרובה של מים, גם עוזרת למנוע נפיחות מתחת לעיניים וגם שומרת על עור פנים רענן וצעיר.
  • שימוש בתכשירים קוסמטיים המכילים רטינול או חומצות אלפא הידרוקסיות להבהרת כתמי פיגמנטציה ונפיחות בעיניים שנוצרו עקב ייצור מוגבר של מלנין (צבען).
  • צמצום במלח - מלח גורם לגוף לאגור נוזלים המצטברים גם באזור העיניים אשר גורמים לבצקת, הפחתת המלח תעזור לנטרל את הבצקת ותקטין נפיחות מתחת לעיניים.
  • שימוש בתרופות סבתא להעלמת שקיות מתחת לעיניים כמו שטיפת האזור במים קרים עם קרח מידי בוקר וערב, שימוש בפלחים של מלפפון על העיניים לפרקי זמן של 20 דקות, קומפרס עם תה ירוק על העיניים, שימוש בתפוח אדמה באופן דומה לפלחי המלפפונים ועוד.

 


העלמת שקיות מתחת לעיניים - טיפולים במרפאה

הסרת נפיחות מתחת לעיניים מבוצעת לרוב בשתי טכניקות וזאת בהתאם לחומרת הבעיה, הראשונה היא באמצעות מכשירי לייזר מתקדמים והשניה ע”י ניתוח עפעפיים תחתונות אצל כירורג פלסטי או רופא עיניים. להלן הסבר קצר על שתי השיטות לפתרון שקיות מתחת לעיניים:

  1. שימוש במכשירי לייזר רבי עוצמה - לייזר earbuum YAG לדוגמא, מייצר אור החודר ברכות אל תוך העור המאפשר למטפל להסיר שכבות של רקמות עור באופן מדויק מבלי לפגוע באזורים סמוכים. ה – YAG לייזר ומכשירי לייזר נוספים להצערת עור הפנים, תורמים לשיפור גוון ומרקם העור מתחת לעיניים ולהעלמת שקיות ונפיחות.
  2. העלמת שקיות מתחת לעיניים בניתוח פלסטי - ניתוח עפעפיים תחתונות המבוצע בהרדמה מקומית שאורך כשעה מעלים נפיחות מתחת לעיניים. הניתוח מבוצע ע”י חתך אחד מתחת לעפעף והסרת השומן העודף, ישנם מצבים בהם קיים עור עודף המוסר אף הוא במהלך הניתוח. ביום הראשון לאחר הניתוח להעלמת השקיות, הראייה מעט מטושטשת אולם יומיים שלושה מסיום הניתוח רואים כבר היטב, ישנה נפיחות באזור המנותח אותה ניתן להפחית באמצעות קומפרסים של תירס או אפונה קפואה. כשבוע לאחר הניתוח ניתן כבר לחזור לשגרת החיים הרגילה ללא שקיות בעיניים כמובן.