הסרת צלקות בלייזר ✔️ השוואת מחירים

הסרת צלקות בלייזר

טיפול בלייזר מתאים להסרת קלואידים, הסרת צלקות אקנה והסרת צלקות היפרטרופית, הללו הן סוגי הצלקות הנפוצות ביותר. מגוון מכשירי הלייזר להסרת הצלקות רחב מאוד ומתפתח ככל שמתקדמים בזמן. בנוסף, השימוש במכשירי לייזר מתקדמים מתאים לא רק לטיפול בצלקות אלא למגוון תופעות עור אחרות ויעיל גם לחידוש והצערת עור הפנים, הסרת שומות ונגעי עור, הסרת שיער ועוד. במאמר זה נסקור כמה מכשירי לייזר שנמצאו יעילים להסרת צלקות שע”פ מחקרים רפואיים נמצא כי 11% עד 16% מהאוכלוסייה נושאים אותם על גופם מסיבה כזו או אחרת (לרוב צלקות מניתוח וצלקות אקנה).

המלצת המערכת

קיימות מספר שיטות להעלמת צלקות ולכל רופא יש את השיטה בה הוא מאמין. למרות זאת, חשוב שתדעו שהשיטות הבולטות הן לייזר ופילינג לסוגיו ומכאן שאת האבחון חשוב לבצע אצל רופאים שיכולים להציע לכם לפחות שני פתרונות שונים. אנחנו מקשרים למכונים ורופאים שמחזיקים מכשירי לייזר מתקדמים שיודעים להסיר היטב את הצלקות, צרו איתם קשר עכשיו.

 


הסרת צלקות בלייזר V Beam

צלקות היפרטרופיות וצלקות מסוג קלואיד מאופיניות בשל היותן רחבות, ורודות ובולטות על פני העור ובמקרים רבים הן אף גורמות לגירוד. הסרת צלקות בלייזר החדש V Beam יכולה לטשטש ולהסיר סוג זה של צלקות בסדרה של עד 3 טיפולים, הטיפול לרוב משולב עם משטחי סיליקון להדבקה ובמקרים נוספים גם בחלחול של חומרים בין צלקתיים.

 


הסרת צלקות בלייזר Vasculight

לייזר Vasculight מסיר קרוב ל- 80% מגודל הצלקת. השילוב של לייזר ארביום (יסוד מתכתי) יחד עם CO2 מאפשר “להחליק” את הצלקת לגובה שווה לשכבת העור ולהשיג בכך תוצאות קוסמטיות משביעות רצון (ראה הסבר בהמשך המאמר). בצלקות היפרטרופיות ובצלקות קלואידיות הטיפול מוצלח פחות. לייזר Vasculight PL - Photoderm הראה לראשונה יעילות בטיפול של צלקות מהסוג המדובר (קלואיד, צלקת היפרטרופית), הוא משפר את המראה הקליני (צבע וגודל) ואת מרקם וגמישות העור ומפסיק את הגירויים מסביב לצלקת. צלקות קלואידיות ובמיוחד צלקות עם סיבים, דורשות טיפול ארוך יותר שמתבצע כל 6 עד 8 שבועות כדי לתאם את זמן ההרפיה של הרקמות לחשיפות השונות למכשיר הלייזר. הסרת צלקות בלייזר אינה כרוכה בכאבים ומבוצעת בהרדמה מקומית, יש להיעזר במשחות הידראטיות ומאוד חשוב להגן על העור מפני חשיפה לשמש.

 


הסרת צלקות בלייזר Earbuum

גם לייזר earbuum YAG נחשב למכשיר יעיל ל הסרת צלקות. לייזר ארביום יאג חודר לעור ונספג באופן מהיר באמצעות מים (המרכיב המשמעותי בתאי הרקמות) ומפזר את גלי החום של הלייזר. באמצעות ארביום יאג ניתן להסיר שכבות של רקמות עור באופן מדויק וזאת מבלי לפגוע (כמעט) באזורים “בריאים”. השימוש בארביום יאג מתאים בעיקר לטיפול להסרה וטשטוש צלקות קטנות. יתרונו הגדול של המכשיר הוא בכך שאינו גורם לאדמומיות שנלוות בדרך כלל לטיפול בהסרת צלקות בלייזר. טיפול בארביום יאג מבוצע כמעט ללא תופעות לוואי, החזרה לשגרה לאחר הטיפול מהירה וקלה.